- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Järelvaatamine
- JÄRELVAATAMINE: LinkedIni sisu loomine müügimeeskonna vaatenurgast
JÄRELVAATAMINE: LinkedIni sisu loomine müügimeeskonna vaatenurgast
Kas mõni neist olukordadest tuleb Sulle tuttav ette?
- Su ettevõttel on LinkedIni leht ja see peaks genereerima uusi müügilead’e ja müüki. Paraku see ei toimi.
- Sul on õnnestunud veenda turundusmeeskonda kulutama osa turunduseelarvest LinkedIni kanalile. Kampaaniad viidi läbi, kuid need ei toonud soovitud tulemusi.
- Su meeskonnas on inimesi, kes ei ole päri, et müügimeeskonna jaoks on just LinkedIn koht, kus aktiivselt toimetada ja püüda seeläbi jõuda potentsiaalsete klientideni.
Kui vastasid vähemalt ühele olukorrale jaatavalt, siis see töötuba on mõeldud just Sulle! Ära jäta kasutamata võimalust kuulda valdkonna juhtivaid teadmisi LinkedIni sisuloome kohta konsultandilt Singapurist- Anna Rokinalt.
TOIMUMISE AEG
17. november 2021 kell 14.30-17.00 Zoomi keskkonnas
AJAKAVA
00:00 - Anna tutvustus
04:46- osalejate tutvustus
12:35- 1. OSA autor Anna
01:32:42- vaheaeg
01:40:30- 2. OSA autor Anna
02:25:10- Kodutöö
02:28:38- lõpetab moderaator
Töötoas osaledes saad teada:
- millised on nutikad viisid mõistmaks oma sihtrühma huve;
- sisu loomise saladused parimatelt sotsiaalsetelt müüjatelt
- mis on sisustrateegia kolmekihiline mudel;
- millised on parimad sisuvormid LinkedInis müümisel.
ESINEJA
Anna Rokina, Smart Social, looja ja konsultant
Anna on karjääri jooksul kogunud teadmisi sotsiaalmeedia erinevates valdkondades alustades sotsiaalmeedia analüüsist ja turundusest, strateegiast ja tasulistest kampaaniatest.
Suurem osa tema hiljutisest kogemusest on teadmiste kogumine ja sotsiaalmeedia programmide rakendamine ettevõtluses: olgu selleks siis sotsiaalne kuulamine (ing.k. social listening) või sotsiaalmeedia programmi loomine müügiorganisatsiooni jaoks.
2012. aastal kolis Anna Venemaalt Singapuri, kus alustas tööd Lenovo sotsiaalmeedia globaalse meeskonnaga, kes juhtis ülemaailmseid sotsiaalmeediaalaseid teadmisi. Hiljem jätkas Anna tööd Oracle Digital JAPAC piirkonna meeskonnaga, luues sotsiaalse müügi võimaldamise meeskonna. Selle eesmärgiks oli aidata müügimeeskondadel kasutada kõiki uusi tööriistu ja meetodeid, et müüa nutikamalt, kiiremini, olla sotsiaalne ja mitte ainult müüa sotsiaalmeedias.
2021. aastal käivitas Anna sotsiaalse müügi nõustamisteenust pakkuva ettevõtte Smart Social. Ikka selleks, et laiendada oma kogemusi ja jätkata koostööd ettevõtetega ning rakendada sotsiaalse müügi programme B2B sfääris.