- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Koolitused
- Digikanalid: Kuidas leida vajalikku infot uutele turgudele sisenemiseks?

Digikanalid: Kuidas leida vajalikku infot uutele turgudele sisenemiseks?
Kliendi ja tema äri tundmine ning probleemkohtade mõistmine on aluseks kaasahaaravate turunduskampaaniate loomisele ning sisule, mis toob klientidele väärtust ja pakub häid müügiargumente.
Olemas on palju infoallikaid ja meetodeid, mis aitavad seda analüüsida ja koguda, et paremini turule siseneda.
See kahetunnine töötuba hõlmab testitud ja töötavaid meetodeid, kuidas infot otsida, mida täpselt otsida ning kuidas müügi- ja turundusmeeskonnad saavad neid teadmisi ära kasutada.
Ära jäta kasutamata võimalust kuulda valdkonna juhtivaid teadmisi Singapuri konsultandilt Anna Rokinalt.
TOIMUMISE AEG
17. veebruar 2022 kell 15.00-17.00 Zoomis
TÖÖKEEL
inglise
Töötoas saad teada:
- Mida on vaja teada enne uuele turule sisenemist? Info kogumise struktuur ja strateegia.
- Tööstuse suundumused: kuidas töötada sektoriüleselt?
- Kontopõhine turundus: konto (ettevõtte) uuring
- Ettevõtte tehnoloogiline küpsus ja profiil
- Otsustajate leidmine - Sotsiaalmeedia jälgimine ehk „kuulamine“: nišikogukonnad, eksperdid ja suunamudijad.
- Sotsiaalmeedia info kasutamine müügivestlustes ja sisuloomes.
Vaata Anna viimast töötuba siit: JÄRELVAATAMINE: LinkedIni sisu loomine müügimeeskonna vaatenurgast | Eesti Kaubandus-Tööstuskoda
ESINEJA
Anna Rokina, Smart Social, looja ja konsultant
Anna on karjääri jooksul kogunud teadmisi sotsiaalmeedia erinevates valdkondades alustades sotsiaalmeedia analüüsist ja turundusest, strateegiast ja tasulistest kampaaniatest.
Suurem osa tema hiljutisest kogemusest on teadmiste kogumine ja sotsiaalmeedia programmide rakendamine ettevõtluses: olgu selleks siis sotsiaalne kuulamine (ing.k. social listening) või sotsiaalmeedia programmi loomine müügiorganisatsiooni jaoks.
2012. aastal kolis Anna Venemaalt Singapuri, kus alustas tööd Lenovo sotsiaalmeedia globaalse meeskonnaga, kes juhtis ülemaailmseid sotsiaalmeediaalaseid teadmisi. Hiljem jätkas Anna tööd Oracle Digital JAPAC piirkonna meeskonnaga, luues sotsiaalse müügi võimaldamise meeskonna. Selle eesmärgiks oli aidata müügimeeskondadel kasutada kõiki uusi tööriistu ja meetodeid, et müüa nutikamalt, kiiremini, olla sotsiaalne ja mitte ainult müüa sotsiaalmeedias.
2021. aastal käivitas Anna sotsiaalse müügi nõustamisteenust pakkuva ettevõtte Smart Social. Ikka selleks, et laiendada oma kogemusi ja jätkata koostööd ettevõtetega ning rakendada sotsiaalse müügi programme B2B sfääris.