- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Koolitused
- Digitaalsete turunduskampaaniate (ROI) tootlus: nutikamate investeeringute võti
Digitaalsete turunduskampaaniate (ROI) tootlus: nutikamate investeeringute võti
Kas oled tundnud, et kõik räägivad tehisintellektist ning Sa oled see viimane, kes pole end tehnoloogia võimalustega kurssi viinud?Aeg on viga parandada! Seminar pakub praktilisi teadmisi ja praktilist seotust, kuidas mõõta ja optimeerida turunduse ROI-d (ing.k. return on investment) ettevõtte kasvu jaoks.
Seminarile on oodatud ettevõtete juhid, turundus- ja müügijuhid, finantsanalüütikud ja digitaalse turunduse spetsialistid.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
21. jaanuar 2025 kell 9.00–12.00, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda, Toom-Kooli 17, Tallinn
Seminaril osaledes saad
- Õppida ROI-d tõhusalt arvutama ja tõlgendama.
- Hankida tööriistu, et kujundada kampaaniaid, mis annavad mõõdetavaid tulemusi.
- Viia turundusstrateegiad vastavusse ettevõtte kasvueesmärkidega.
Seminar toimub kahes osas:
Ettekanne, milles uuritakse peamisi mõisteid, raamistikke ja strateegiaid, et mõista ja maksimeerida ROI-d. Siit saate teada, kuidas jälgida mõjusaid mõõdikuid, vältida levinud lõkse ja viia turunduseesmärgid vastavusse ärieesmärkidega.
Interaktiivne osa, kus on võimalus rakendada värskelt saadud teadmisi reaalsete stsenaariumide puhul. Seda nii küsimuste ja vastuste vooruga esinejale kui arutelude ja „kuuma istme“ (ing. k. „hot seat“) hetkede kaudu, mis on kohandatud osalejate probleemidele. Elav arutelu ja grupitegevused tagavad praktilised järeldused.
NB! Seminar toimub inglise keeles ning on osalejatele tasuta, kuid kohale tulemata jätmise korral rakendub tasu.
Mind The Gap on rahvusvaheline konsultatsioonifirma, mis on spetsialiseerunud strateegilisele digitaalsele turundusele. Aitame ettevõtetel liikuda arenevas digitaalmaastikul ning ületada lõhet nende praeguse olukorra ja soovitud tulevase kasvu vahel, kasutades rakendatavaid strateegiaid ja mõõdetavaid tulemusi. Pikaajaliste tulemuste saavutamiseks ühendame kõrgetasemelised teadmised rahvusvaheliste väljavaadete ja kogemustega. Meie meeskonnal, mis koosneb 19 vanemspetsialistist 11 riigist, on 15–20+ aastat kogemusi digitaalse turunduse vallas. https://mindthegap.consulting/
Üritus toimub AI4SMEs projekti raames. Üritust kaasrahastab Euroopa liit.