Digitaalsete turunduskampaaniate tootlus
Turundusse investeerimine ilma selle tootlust mõistmata on nagu ilma kompassita purjetamine. See veebiseminar annab põhjaliku sukeldumise erinevate turundusstrateegiate ROI ((ing. k. return on investment) mõõtmise ja mõistmise kohta, aidates ettevõtetel ressursse tõhusamalt jaotada.
Miks see oluline on? Digitaalse turunduse kampaaniate ROI mõistmine ei saa mitte ainult õigustada turunduskulusid, vaid suunata ka tulevasi investeeringuid strateegiatesse, mis toovad suurimat tulu.
Veebiseminarile on oodatud osalema turundusjuhid, digistrateegid, e-kaubanduse juhid, digitaalse turunduse spetsialistid, ettevõtete omanikud, kes on mures oma digitaalse turunduse investeeringutasuvuse optimeerimise pärast.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
13. märtsil 2024 kell 10:00 -11:00 Teamsis
Peamised kontseptsioonid, mida jagame, hõlmavad mõningaid olulisi mõõtmise ja seega digikampaaniate planeerimisega seotud aspekte:
- Realistlike ootuste seadmine
- Selgete eesmärkide määratlemine
- Õigete KPI-de valimine
- Omistamise modelleerimine
- Eelarve eraldamine
- Testimine ja optimeerimine
- Andmeanalüüs ja tööriistad
- ROI arvutamine
- Võrdlusuuringud ja tööstusstandardid
koostööpartner
Mind The Gap on rahvusvaheline konsultatsioonifirma, mis on spetsialiseerunud strateegilisele digitaalsele turundusele. Aitame ettevõtetel liikuda arenevas digitaalmaastikul ning ületada lõhet nende praeguse olukorra ja soovitud tulevase kasvu vahel, kasutades rakendatavaid strateegiaid ja mõõdetavaid tulemusi. Pikaajaliste tulemuste saavutamiseks ühendame kõrgetasemelised teadmised rahvusvaheliste väljavaadete ja kogemustega. Meie meeskonnal, mis koosneb 19 vanemspetsialistist 11 riigist, on 15–20+ aastat kogemusi digitaalse turunduse vallas. https://mindthegap.consulting/