E-kaubandus suurte e-poodide kaudu
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) koostöös Eesti Kaubandus-Tööstuskojaga korraldab ekspordile suunatud ettevõtetele ekspordi- ja tootearenduse valdkonna koolitusi, mille tulemusena tõstetakse Eesti ettevõtjate teadmisi ekspordist, arendatakse koostööd Eesti ettevõtjate vahel ning luuakse eeldused ettevõtjate ekspordikäibe ja kõrgema lisandväärtusega toodete ja teenuste osakaalu suurendamiseks. Koolituse korraldamist rahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest.
Koolitussari koosneb viiest erinevast koolitusest
- E-kaubandus suurte e-poodide kaudu. Koolitused 7. veebruaril ja 28. märtsil Tallinnas ning 22. veebruaril Tartus.
- Eksport digiajastul. Koolitused toimuvad 8. veebruaril, 7. märtsil ja 12. aprillil Tallinnas.
- Kodulehe rakendamine edukaks ekspordiks. Koolitused toimuvad 18. jaanuaril ja 5. juunil Tallinnas ning 8. mail Tartus.
- Plaanist müügini ehk tootearenduse protsessi juhtimine. 19. aprillil Tallinnas ja 17. aprillil Tartus.
- Tootmise digitaliseerimise elluviimine. Koolitused toimuvad 14. märtsil Keilas Ensto Enseki tehases ja 27. märtsil Elvas Enics Eesti ASis.
Koolitusel osaleja omandab teadmised (ja oskused), kuidas saada oma toode müügile rahvusvahelistesse e-kaubanduse kanalitesse nagu Amazon, AliBaba, E-Bay, ETSY, Zibbet, ArtFire, IndieMade, Big Cartel jms ning mis sellega kaasneb (logistikaküsimused, tarnetingimused, ladustamine jne).
Koolitus annab vastused järgmistele küsimustele:
- Millistes rahvusvahelistes e-kaubanduse kanalites on võimalik müüa oma tooteid?
- Millised on sealsed peamised tingimused ja nõuded?
- Milliste lahendamist vajavate asjaoludega tuleb rahvusvaheliste e-kaubanduse kanalite puhul arvestada (logistika, tarnetingimused, ladustamine jne)?
- Kuidas saada oma veebipoele külastajaid?
- Millised on erinevad e-kaubanduse platvormid (Magento, Shopify, WordPress, jne)?
Päevakava
9.00 | Registreerimine ja kohv | |
9.30 | Rahvusvahelised e-kaubanduse kanalid (2 AT) Ülevaade erinevatest rahvusvahelistest e-poodidest Rahvusvahelise E-kaubanduse kanalite plussid ja miinused Millised on e-kaubandusele esitatavad nõuded |
|
11.00 | Praktiku kogemuslugu (1AT) Praktik räägib sellest, kuidas Rabacondal on õnnestunud oma tooted rahvusvahelistesse e-poodidesse müügile saada ning milliseid muutusi see ettevõtte siseselt nõudis. |
|
11.45 | Lõunapaus | |
12.30 | Praktilised lahendamist vajavad küsimused rahvusvaheliste e-poodide kaudu müümisel (2AT) E-kaubanduse logistika. Kuidas tagada tänapäevaste kliendiootustele vastava tarnelahenduse korraldamine e-kaubanduses. Kas kasutada oma ladu, sisseostetud kolmandaosapoole laoteenust, Amazon FBA teenust, vms? Digiturundus e-kaubanduses: Kuidas saavutada oma veebipoele ja Amazoni listingule LIIKLUS (traffic), st külastajad. Millisest allikatest külastajaid tuleks. Kuidas kasutada otsimootorioptimeerimist (SEO), koostöö blogijatega ja teisi tasuta tööriistu külastajate tekitamiseks. Kuidas kasutada tasulisi meetodeid (PPC, bännerid, jms). Kuidas integreerida sotsiaalmeedia kanaleid e-kaubanduse stimuleerimiseks |
|
14.00 | Praktiku kogemuslugu (1AT) Praktik räägib e-poega seonduvate praktiliste küsimuste lahendamisest oma kogemuse näitel. |
|
14.45 | Kohvipaus | |
15.00 | Koolituspäeva kinnistav praktiline ülesanne ning praktiku kogemuslugu (2AT) praktiku kogemuslugu, mis inspireerib osalejaid ka ise e-poodi looma välisturule minekul Grupitöö, mille käigus mõeldakse välja sobivaim platvorm grupi poolt valitud toodetele ja pannakse kirja tegevuskava |
|
16.30 | Koolituspäeva lõpp |
Koolitusmeetod: koolituspäev (8 akadeemilist tundi) sisaldab teoreetilist ülevaadet rohkete näidetega, praktiku kogemusi ja rühmaharjutust, mis aitab kinnistada koolitusel õpitut.
Tutvu täiendkoolituse õppekorralduse ja kvaliteedi tagamise alustega siin.