Koolitussarja "Kuidas luua edukat brändi?" 2. osa
KOOLITUSSARJA TEISES OSAS:
- Räägime eesmärgipõhise brändingu tähtsusest
- Saad teada, kuidas luua edu saavutamiseks brändile eesmärk
Kaubanduskoda on koostöös Tallinna ettevõtluskeskusega loonud neljast veebiseminarist koosneva brändingu teemalise koolitussarja, mille eesmärk on toetada Eesti ettevõtjaid ümber mõtestama oma toodet/teenust praeguses turusituatsioonis ning looma edukat ja jätkusuutlikumat brändi.
Pakume selleks Eesti ettevõtjatele rahvusvaheliste luksusbrändide arendamisega tegeleva õppejõu know-how’d ning praktilisi tööriistu. Tasub osaleda ka siis, kui ei ole esimeses töötoas osalenud!
Töötubades õpitu aitab luua brändile tarbija silmis lisandväärtust. Töötoad aitavad ettevõttel suunata tähelepanu kõrvale sellelt, mida nad võiksid teha, hoopis sellele, miks tehakse seda, mida tehakse.
SIHTGRUPP
Disaini-, moe-, toiduainetööstus-, kosmeetika-, kõrgetasemelisi turismiteenuseid pakkuvad ettevõtjad ja turundushuvilised, kuid ka kõik teised, kel vajadus oma äri ümber mõtestada.
TOIMUMISE AEG
16. märts 2021 kell 10.00-11.30 Zoomis. Osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.
TÖÖKEEL: inglise
SISU JA ÕPIVÄLJUNDID
Koolitussarja teises töötoas "Eesmärgipõhise brändingu tähtsus: kuidas luua edu saavutamiseks brändile eesmärk?" tuleks unustada kõik brändi funktsionaalsed eelised ja isegi tooted, mida müüakse, ning sektor, kus tegutsetakse. Alustame värskest valgest paberist ja kujutleme, et me kõik toodame lihtsat valget T-särki. Kui kõik tooted on täpselt ühesugused, kuidas on võimalik konkurentidest eristuda?
- Loome konkurentsieelise, üritades vastata brändi puhul küsimusele „miks“ ehk ettevõtte eksisteerimise põhjusele, mis peaks suutma vaimustada nii töötajaid kui kliente. See on brändi üldine „suur idee”, mis mõjutab kõiki muid strateegilisi ja ka operatiivseid igapäevaseid otsuseid ettevõttes.
- Brändile eesmärgi andmine on võimalus "teha head" ja parandada oma äriga ümbritsevat maailma. Mõisted nagu jätkusuutlikkus ja ettevõtte sotsiaalne vastutus on juba üsna kulunud, aga nende kõnekate sõnade taga on paljude inimeste tõeline soov maailma paremaks muuta.
- Töötoas vaatleme mõningaid ettevõtteid, kel on selge brändi eesmärk, selgitamaks, kuidas brändi (kõrgem) eesmärk võib ettevõttele kasuks tulla.
- Selgitame erinevusi eri tüüpi brändi ülesannete vahel: brändi eesmärk, missioon, visioon ja ambitsioon, mida aetakse tihtipeale segamini ning vaatleme nendevahelisi seoseid.
- Töötoa tulemusena õpime, kuidas luua edu saavutamiseks brändile eesmärk.
ESINEJA
Klaus Heine, koolitaja ja konsultant
Klaus töötab Shanghai ja Pariisi Emlyoni ärikoolis turundusprofessorina ning aitab ettevõtjatel ehitada kõrgema eesmärgiga tippklassi brände. Ta on teinud koostööd paljude tippklassi brändidega, alates Hermèsist, Diorist, Louis Vuittonist, Montblancist kuni spetsialiseeritud brändideni nagu Bollinger, Breguet, Gaggenau jt Tema peamine huvi on brändi tähenduse loomine, brändile hinge ja isikupära andmine. Hetkel on ta sel teemal kirjutamas raamatut.
Osale terves koolitussarjas:
- Koolitussarja esimene osa "Brändiaudit: brändistrateegia hindamine ja ümbermõtestamine brändilõuendi abil" toimus 16. veebruaril 2021
- Koolitussarja teine osa "Eesmärgipõhise brändingu tähtsus: kuidas luua edu saavutamiseks brändile eesmärk?" toimub 16. märtsil 2021. Registreerimine allpool oleva vormi kaudu
- Koolitussarja kolmas osa toimub 1. aprillil 2021, registreerimine SIIN
- Koolitussarja neljas osa toimub 4. mail 2021, registreerimine SIIN
Ühe veebiseminari kestvus 2 akadeemilist tundi. Kogu koolitusarja kestvus 8 akadeemilist tundi.
Veebiseminaride korraldust toetab Tallinna ettevõtluskeskus.
Terve koolitussarja läbinule väljastatakse tõend.
Õppekava rühm: Ärinduse, halduse ja õiguse interdistsiplinaarne õppekavarühm