- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Eksport digiajastul: sotsiaalmeedia kui imeravim uutele turgudele sisenemiseks
Eksport digiajastul: sotsiaalmeedia kui imeravim uutele turgudele sisenemiseks
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) koostöös Eesti Kaubandus-Tööstuskojaga korraldab ekspordile suunatud ettevõtetele ekspordi- ja tootearenduse valdkonna koolitusi, mille tulemusena tõstetakse Eesti ettevõtjate teadmisi ekspordist, arendatakse koostööd Eesti ettevõtjate vahel ning luuakse eeldused ettevõtjate ekspordikäibe ja kõrgema lisandväärtusega toodete ja teenuste osakaalu suurendamiseks. Koolituse korraldamist rahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest.
Koolitussari koosneb viiest erinevast koolitusest
- E-kaubandus (omakorda jagatud kaheks teemaks: e-kaubandus läbi oma e-poe ja e-kaubandus suurte e-poodide kaudu). Esimese teema koolitused toimuvad sügisel 4. oktoobril ja 6.novembril Tallinnas ning 7. novembril Tartus, teise teema koolitused kevadel.
- Eksport digiajastul. Koolitused toimuvad 26. septembril ja 13. oktoobril Tallinnas ning 10. oktoobril Tartus.
- Kodulehe rakendamine edukaks ekspordiks. Koolitused toimuvad 12. septembril ja 27. novembril Tallinnas ning 8. novembril Tartus.
- Plaanist müügini ehk tootearenduse protsessi juhtimine. 28. novembril Tallinnas ja 30. novembril Tartus.
- Tootmise digitaliseerimine (omakorda jagatud kaheks teemaks: nutika tootmise võimaluste väljaselgitamine ja tootmise digitaliseerimise elluviimine. Esimese teema koolitused toimuvad sügisel 18. oktoobril Tartus ja 22. novembril Tallinnas, teise teema koolitused kevadel.
Koolituse sihtrühm. Koolituse sihtrühmaks on ekspordile orienteeritud tegutsevad väikeettevõtted, kes vajavad infot ja praktilisi teadmisi, et tõsta ekspordikäivet ja suurendada kõrgema lisandväärtusega toodete osakaalu.
Koolituse lõpetanu: koolitusel osaleja omandab teadmised (ja oskused), kuidas sotsiaalmeedia jms abil oma tooteid ja teenuseid turundada, millised on sotsiaalmeedia võimalused ja ohud.
Koolitus annab vastused järgmistele küsimustele:
- Milliseid turunduse planeerimise ja turundamise võimalusi pakuvad erinevad blogid, Google, Youtube, Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram jms kanalid?
- Millised on esmased õpetused domeenide koostamiseks ja kliendivõrgustiku ülesehitamiseks?
- Kuidas jõuda sotsiaalmeedia vahendusel just õige sihtgrupini ning kuidas tekitada positiivset vastukaja?
- Kas ja kuidas erinevad sotsiaalmeedia kanalid omavahel haakuvad?
Päevakava
9.00 | Registreerimine ja kohv |
9.30 | Osa I, kus käsitletakse alljärgnevaid teemasid (3 akadeemilist tundi), lektor Taavi Tammpere, Social Fly OÜ ja Social Media Wisdom LTD tegevjuht Sotsiaalmeedia turunduse vs. traditsiooniline turunduse kasutamine ekspordi jaoks Sotsiaalmeedia kanalite eesmärgid ja omavaheline haakumine Sotsiaalmeedia võimalused ja ohud Sotsiaalmeedia kanalite valik ekspordiks Sisuturunduse eesmärgid Sisuturunduse võimalused sotsiaalmeedias 5-3-2 reegel sotsiaalmeedias postitamiseks Klinedivõrgustiku ehitamine sotsiaalmeedias |
11.45 | Lõuna |
12.30 | Osa II, kus käsitletakse alljärgnevaid teemasid (2 akadeemilist tundi), lektor Taavi Tammpere, Social Fly OÜ ja Social Media Wisdom LTD tegevjuht Linkide postitamine ja pealkirjade valik Piltide ja videode postitamine Blogiga turundamine ja Google’is välja paistmine Facebooki ja Instagrami algoritm ja eripärad LinkedIn'i, YouTube'i, Pinteresti, Twitteri eripärad ja võimalused Sinu organisatsiooni kliendini jõudmine reklaami võimalusi kasutades Facebookis, LinkedIn'is, Instagramis reklaami tegemise võimalused |
14.00 | Kohvipaus |
14.15 | Praktiku kogemuslugu (2 akadeemilist tundi), praktik Jakob Saks, ettevõtja ja eksportöör, Rabaconda OÜ asutaja Praktik annab oma kogemuse edasi, kaasates arutelusse ka koolituspäeval osalejaid. |
15.45 | Koolituspäeva kinnistav praktiline ülesanne (1 akadeemiline tund), lektor Taavi Tammpere, Social Fly OÜ ja Social Media Wisdom LTD tegevjuht ja praktik Jakob Saks, ettevõtja ja eksportöör, Rabaconda OÜ asutaja Osalejad harjutavad kätte praktilise kaasuse kallal, kus vaja tegeleda nii sõnumiga kui ka kanaliga valitud sihtturul Koolituspäeva kokkuvõtted ja osalejate tagasiside. |
16.30 | Koolituspäeva lõpp |
Koolitusmeetod: koolituspäev (8 akadeemilist tundi) sisaldab teoreetilist ülevaadet rohkete näidetega, praktiku kogemusi ja rühmaharjutust, mis aitab kinnistada koolitusel õpitut.
Tutvu täiendkoolituse õppekorralduse ja kvaliteedi tagamise alustega siin.