JÄRELVAATAMINE: Hommikuseminar: Influencer turundus
Influencer marketing on viimase kümnendiga teinud uskumatu hüppe. Kuidas aga mõõta selle tulemuslikkust ja efektiivsust? Mis on need argumendid, mida turundusosakond saab juhtkonnale edastada, et veenda neid influencer turunduse vajalikkuses? Oma kogemust jagab selle valdkonnaga detailideni kursis olev Siim Säinas. Vaata veebiseminari ja saa teadlikumaks!
JÄRELVAATAMINE
Seminari järelvaatamiseks registreeri end alloleva vormi kaudu.
HInd liikmele 29 € + km, mitteliikmele 59 € + km
Ajakava:
00:01 - Moderaatori tervitussõnad, Piret Potisepp, Kaubandus-Tööstuskoda
04:53 - Sissejuhatus
21:04 - Kuidas influencer turundus on arenenud, business case
31:00 - Daniel Wellington brändi näide
33:00 - Ettevõtte vs influenceri ootused
46:39 - Influencer kampaania planeerimine
SEMINARI TEEMAD
- Missugused on influencer turunduse trendid maailmas?
- Kuidas mõõta influencer turunduse efektiivsust?
- Missugused brändid on influencer turunduses teerajajad?
ESINEJA
Siim Säinas
Siim on sotsiaalmeedia valdkonnas töötanud 11 aastat. Sellesse aega on jäänud töö 170 brändiga, üle 1500 turu-uuringu, strateegia ja turundusefektiivsuse mõõtmisprojekti. Siim on töötanud brändidega nagu Pepsi, Intel, H&M, VISA ja Google. Koostöös WFAga (World Federation of Advertisers) on ta loonud meetodi, kuidas suurtele brändidele sotsiaalmeedias autentseid tarbijakommuune kasvatada, seda analüüsi meetodit kasutatakse Omnicomi ja WPP gruppides tänaseni. Ta on ESOMARi liige.