
Hommikuseminar: Kuidas luua pühendunud töökultuuri?
Pühendunud töötajad on efektiivsemad ning loomingulisemad. Loomingulisemad töötajad aga leiavad nii lihtsatele kui keerukatele probleemidele hõlpsamalt lahendusi. Nii väidavad mitmed hiljutised teadusuuringud.
Kõlab hästi, aga kuidas kõike seda oma ettevõttes teha?
Hooaja viimasel hommikuseminaril jagavad oma kogemuslugusid ERGO ja Swedbanki esindajad. Tule osalema!
Seminaril osalejad saavad teada:
- Kuidas luua ja toetada pühendunud töökeskkond?
- Kuidas innustada organisatsioonisisest õppimist?
- Kuidas hinnata õpikeskkonna kulu ja tulu?
- Kuidas õpitud teadmisi igapäevaellu üle kanda?
TOIMUMISE AEG
17. mai 2022 kell 10.00-11.30 (2 akadeemilist tundi) Zoomis
Päevakava
10.00 | Tervitussõnad kaubanduskoja esindajalt |
10.05 | Swedbanki kogemuslugu Ülle Pind, Swedbank |
10.25 | Ergo - personalivaldkonna ja sisekommunikatsiooni sünergiast Helena Hyldahl ja Evelin Roasto, ERGO |
10.55 | Grupitöö |
11.25 | Küsimused-vastused |
11.30 | Hommikuseminari lõpp |
ESINEJAD
Ülle Pind, Swedbank
Ülle töötab personalijuhtimise valdkonnas juba 22 aastat. 2015. aastal asus ta tööle Swedbank Eesti personalijuhina. Enne seda töötas Ülle Ericssoni ja Stora Enso Baltikumi personaliosakonna juhina. Ta on lõpetanud Tallinna Majanduskooli õigusteaduse, Tartu Ülikooli kommunikatsioonijuhtimise ja Tallinna Ülikooli organisatsioonikäitumise erialad.
Inimeste arendamise, karjääri ja elu planeerimise on Ülle võtnud südameasjaks kõigis organisatsioonides, kus personalivaldkond tema kujundada on usaldatud. Maineka tööandja esindajana räägib Ülle kaasa talle olulistel ühiskonnateemadel nagu palgalõhe, vähenenud töövõimega inimestele töökohtade loomine ja 50+ inimesed tööjõu turul.
Ülle on läbinud Academy of Executive Coachingu programmi Londonis ja panustab coachiva juhtimise arendamisse nii Swedbankis ja ka väljaspool. Ta on Tööandjate Keskliidu hariduse töörühma liige.
2021. aastal valiti Ülle personalijuhtimise ühingu PARE poolt Mõjukaimaks personalijuhiks Eestis. 2021 valisid ka Swedbanki töötajad Ülle parimaks juhiks organisatsioonis.
Helena Hyldahl liitus ERGO tiimiga eelmisel kevadel ning juhib turunduse, kommunikatsiooni ja kliendisuhete osakonda. ERGOsse tõi ta kaasa nende valdkondade pikaajalise juhtimise kogemuse finantssektorist väljastpoolt. Ning soovi anda kindlustusvaldkonnale kliendikesksem ja inimesele arusaadavam hääl. Seda nii sisekommunikatsioonis kui kliendile kindlustusvaldkonnast rääkides.
Helenat inspireerib ERGO esmalt seetõttu, et tööl kindlustusettevõttes on laiem tähendus – aidata inimesi reaalselt rasketest hetkedest üle saada ning läbi riskihindamise ja ennetustöö neid ka ära hoida. Sellise jagatud tähenduse pinnalt on ERGO tugevat brändi ja häid tooteid rõõm turundada, sest kõige olulisem turunduskanal – meie töötajad - räägivad sama keelt.
Evelin Roasto on ERGO personali- ja haldusvaldkonna juht aastast 2015, olles personalitöö valdkonnas töötanud juba peaaegu 20 aastat, seda nii era- kui valikus sektoris. Evelini missiooniks igal hommikul tööle tulles (on see siis päriselt kontorisse minnes või kodukontoris tööle asumisel) see, et ERGO töötajad tunneksid end hoituna, kaasatuna ja inspireerituna. Oma missiooni ei saa personalijuht üksi täita – ääretult oluliseks peab Evelin juhtide rolli ja nii on juhtide arendamine, kaasamine ja vastutuse jagamine oluline osa tänasest personalitööst, kus iga juht on personali osakonna saadik, et oma inimesteni viia õige info, töötajaid tunnustada, jagada tagasisidet, inspireerida ja tänases kaugtöö- ja muutunud töömaailma kontekstis eriti olulisena – hoolida.
HOMMIKUSEMINARIL OSALEJA ÕPIVÄLJUNDID
- Osalenu teab, kuidas luua ja toetada pühendunud töökeskkond oma organisatsioonis
- Osalenu teab, kuidas innustada organisatsioonisisest õppimist
- Osalenu teab, kuidas hinnata õpikeskkonna kulu ja tulu ning kuidas seda kommunikeerida juhtkonnale
- Osalenu teab, kuidas õpitud teadmisi igapäevaellu üle kanda
Soovijatele väljastatakse koolitustõend.