- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Järelvaatamine
- JÄRELVAATAMINE: Hommikuseminar: Turundamine TikTokis - kuidas ja kellele?

JÄRELVAATAMINE: Hommikuseminar: Turundamine TikTokis - kuidas ja kellele?
TikTok on üks kiiremini kasvavaid sotsiaalmeedia platvorme alla 25-aastaste seas. Kui antud vanusesegment on ka sinu sihtrühm, siis on juba täna õige aeg TikToki turundamisega algust teha. Seminaril räägime, millised on TikTokis turundamise võimalused ja kuidas platvorm töötab.
JÄRELVAATAMINE
Seminari järelvaatamiseks registreeri end alloleva vormi kaudu.
Järelvaatamise hind liikmele on 29 € + km, mitteliikmele 59 € + km.
Osalejad saavad teada:
- Missugust bränditud sisu saab TikTokis ettevõtte kontole luua ja kuidas seda teha?
- Kuidas kasutada TikToki influencereid?
- Mis on bränditud AR-filtrid ja kuidas neid kasutada?
- Mis on TikTokis reklaamimine?
- Milline näeb välja edukas TikToki kampaania ja kuidas seda mõõta?
- Milline on TikToki tulevik?
Hommikuseminaril osalenu õpiväljundid:
- Seminaril osalenu omandab teadmised, kuidas kasutada TikToki platvormi oma turunduses, missugust bränditud sisu saab TikTokis ettevõtte kontole luua ja kuidas seda teha;
- Seminaril osalenu omandab teadmised, kuidas kasutada TikToki influencereid oma turundustööriistana
- Seminaril osalenu omandab teadmised bränditud AR-filtrite ja nende kasutusvaldkondade kohta
- Seminaril osalenu omandab teadmised TikToki reklaamiväljundite kohta, kuidas luua keskkonnas kampaania ja kuidas mõõta selle tulemusi
ESINEJA
Birgit Karus
Birgit on sotsiaalmeedia turunduse ekspert ning Baltikumi fookusega turundusagentuuri NOH Production asutaja. 4 aasta jooksul on nad aidanud mitmeid tuntud ettevõtteid nagu Gustav, Estover, Positivus festival jpt. Rohkem infot tema tegemiste kohta leiab kodulehelt www.nohproduction.eu.
Eelnevalt Brigiti koolituste osalenute tagasiside:
"Igati kasulik ja praktiline koolitus, millest on kindlasti abi sotsiaalmeedia turundusega alustajatele ning põnevaid näpunäiteid saavad ka juba kogenud tegijad. Isiklikult olen sotsiaalmeedias turundamisega juba aastaid kokku puutunud ja jäin koolitusega väga rahule. Olen sealt saadud tarkusi ka juba praktikas rakendada jõudnud. Soovitan kõigile, kes tunnevad, et sotsiaalmeedia reklaamid ei toimi nii hästi kui võiks ja ka neile, kellel kõik justkui toimib, sest Birgit näitab, et tegelikult saab veel paremini! :)"
Riina Kiiver, Veho Baltics turundusjuht
"Birgiti sotsiaalmeedia koolitus on praktiline ja saab häid nippe igapäevatööks. Koolitaja on seminari teemad ja kava hästi läbi mõelnud, andes seminariks kuluva aja jooksul maksimaalse tulemuse. Praktikuna oskab ta tuua häid ja väga ajakohaseid näiteid, millest iga ettevõtja kasu saab." Anonüümne