Juhtide Klubi: Tulevikumõtlemise tööriist
Majanduskeskkond ja klientide vajadused on muutunud. Palju on segadusttekitavat, aga on ka palju võimalusi. Üks võimalus on panna end äriarenduses kliendi kingadesse ja arendada kliendikeskset mõtteviisi ning kliendikogemust.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
13. september 2022 kell 15.00-17.00 Eesti Kaubandus-Tööstuskojas (Toom-Kooli 17, Tallinn)
Juhtide Klubi teemad
- Miks on Sinu äris oluline kliendikeskse kogemuse arendamine?
- Uuringutulemused! Eesti juhtide mõtted ja kogemus kliendikogemusel, näitamaks teema olulisust just muutunud keskkonnas.
- Jagame praktilisi kogemuslugusid läbi protsesside ja tutvustame tööriistu.
Maire Milder ja Mari Arnover on rakendanud oma senise kogemuse koostööks ning jagavad osalejatega oma vaatenurki.
Eesmärk on ettevõtetel:
- aidata näha uusi väljakutseid ja tugevdada konkurentsieelist;
- arendada ja kasutada kliendikeskset mõtteviisi (üleminek tootekesksuselt);
- luua ja viia ellu terviklikku kliendikogemust, sealjuures mõistes klienti ja arendades brändi.
Tule ja saa osa hooaja esimesest Juhtide Klubist, mis neile küsimustele vastuseid annab.
ESINEJAD
Mari Arnover
Kliendiuuringud.ee asutaja, teenusedisainer, mõtestaja ja külalislektor. Mari on olnud mõlemal pool lauda – nii töö tellija kui teenusepakkuja poolel, aidates arendada nii väikseid kui suuri brände, tooteid ja teenuseid. Täna aitab ta ettevõtetel mõista klienti, trende ja brändi kui tervikut.
Tugevuseks on kiire disainmõtlemine, inimestega kontakti saavutamine, sõnastamise oskus, lahendustele orienteeritus ning varasemad kogemused. Tänagi saab Mari aju rentida kasvõi tunnipõhiselt ükskõik kummale poole lauda, et kiirendada protsessi ning jõuda tulemuseni.
Maire Milder
Olles töötanud Baltikumi suurimas moefirmas üle 20 aasta erinevatel ametikohtadel (alates jaemüügi turundusdirektorist brändingu ja jaekontseptsioonide arendamise direktorini), aidates Baltikal saada tootjast rahvusvaheliseks moefirmaks, saab Maire üldistavalt öelda, et koostöö loovate tiimidega, nende juhtimine ja vastavalt eesmärkidele projektide elluviimine on tema, kui pikaajalise tippjuhi, kogemustepagasiks. Maire fookuseks on olnud brändide ja kliendikogemuse loomine, keskkondade arendamine ning kontseptsioonide rakendamine.
Ta on alati kõige olulisemaks pidanud kliendikeskset lähenemist – et inimesed saaksid inspireerivaid, nauditavaid elamusi, et teenuse / toote pakkumisel, väljatöötamisel rahuldatakse ennekõike just sihtgrupi vajadusi ja ootusi; ning et inimesed tunnetaksid loodud keskkonnas brändi tõelist olemust ja jätkusuutlikkuse väärtust.
Asjadele loovalt lähenemine ja koostöö on Maire motoks strateegiate kujundamisel ja projektide, konsultatsioonide ning koolituste läbiviimisel.
Kliendikogemus keskkonnas ja klienditeekond, selle kujundamine, analüüsimine, täiendamine, mõõtmine - vajalikud tegevused viivad tulemuseni!
www.mairemilder.ee