2023. aasta novembris on viimane aeg teha plaane 2024. aastaks! Tööandja bränding- kas hügieenfaktor või konkurentsieelis? Kuidas töötajaid oma ettevõtte turunduskommunikatsiooni kaasata? Sellele otsivad vastuseid praktikud eri sektoritest. Lisaks jagab nippe ajaplaneerimise ekspert, et kõik head ideed saaksid ka ellu viidud.
Osalema on oodatud nii personalitöötajad kui ettevõtjad, ettevõtete juhid, turundusjuhid ja -spetsialistid. Tule heade mõtete linna Tartusse!
TOIMUMISE AEG JA KOHT
23. novembril 2023 kell 11.00-13.00 V Spaahotell ja Konverentsikeskus, Riia 2, Tartu.
11.00 | Sissejuhatus moderaatori poolt Liina Helstein, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda |
11.05 | Tööandja brändingu arengud viimastel aastatel. Soovitused ettevõtetele 2024. aastaks Kersti Vannas, Instar tegevjuht |
11.25 | Kogemuslugu: Tööandja bränding - kas hügieenifaktor või konkurentsieelis? Mailis Neppo, Delfi Meedia personalijuht |
11.55 | Külalislahkuse sektor- tööandja bränding ning selle võimalused Airi Neemre |
12.25 | Kuidas see kõik ellu viia? Ajaplaneerimise nipid personalitöötajatele Kaire Kollom-Vahtra |
13.00 | Kokkuvõte ja ürituse lõpp |