
Klienditeekonna kaardistamise töötuba
Oma klientide teekonna mõistmine on kliendikogemuse juhtimise aluseks. Läbi selle saate paremini aru, millised kokkupuutepunktid võivad omada tervikkogemusele kõige suuremat mõju ning mil moel mõjutavad ettevõttesisesed protsessid klientide kogemust. Seda teades on võimalik leida sobivaid viise klientide teekonna parandamiseks – tulemuseks on parem kliendikogemus ja optimaalsem ettevõtte toimimine.
Töötoas antakse konkreetseid näpunäiteid, millele keskenduda oma ettevõtte klienditeekonna kaardistamist planeerides ning tehakse läbi ka näidiskaardistus.
TOIMUMISE AEG
10. juuni 2020 kell 10.00-13.00 (4 akadeemilist tundi) Eesti Kaubandus-Tööstuskojas (Toom-Kooli 17, Tallinn)
TÖÖTOA TEEMAD
- Kliendikeskne ettevõte – mis seda iseloomustab?
- Kliendikogemus – mis see on, kuidas luuakse ja milles väljendub?
- Klienditeekonna kaardistus:
- kuhu see asetub kliendikogemuse juhtimise süsteemis?
- milleks seda on hea kasutada?
- millest lähtuda ja millega arvestada? - Klienditeekonna kaardistus praktikas
TÖÖTOAS OSALENU:
- teab, mis on kliendikeskne ettevõte ning mis seda iseloomustab
- omab ülevaadet kliendikogemusest
- teab, kuidas läbi viia klienditeekonna kaardistust
- on läbi teinud klienditeekonna kaardistuse praktikas
- saab soovi korral koolitustõendi
ESINEJA
Katri Rohesalu
Katril on üle 20 aasta kogemust kliendikogemuse juhtimises ning seda toetavate süsteemide loomises ja arendamises. Ta on töötanud Swedbankis, Baltika Grupis, konsultatsiooniettevõttes Sustinere.
Alates jaanuarist 2020 pakub Katri abi ettevõtetele kliendikeskse toimimise arendamisel ja kliendikogemuse juhtimise süsteemide loomisel oma ettevõttes Kliendikesksuse arendus OÜ. Katri on ka ”Pere ja töötajasõbraliku programmi” konsultant ja hindaja. Katri on konsultandina aidanud rohkem
kui 25 ettevõtet astuda samme kliendikesksema toimimise suunas. Katri omandas 2018. aastal magistrikraadi personalijuhtimise erialal ning kirjutas magistritöö, mis käsitles kliendikogemuse juhtimise ning personalijuhtimise omavahelisi seoseid. Katri usub, et iga ettevõtte kõige olulisemaks varaks on ettevõtte töötajad ja kliendid. Neile kahele ta oma
igapäevases tegevuses ka keskendub.
*Päisepildi autor: Andreas Erik Rohesalu