- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Kodulehe rakendamine edukaks ekspordiks: kuidas panna ettevõtte koduleht eksporti kasvatama?
Kodulehe rakendamine edukaks ekspordiks: kuidas panna ettevõtte koduleht eksporti kasvatama?
KOHAD ON TÄIS! Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) koostöös Eesti Kaubandus-Tööstuskojaga korraldab ekspordile suunatud ettevõtetele ekspordi- ja tootearenduse valdkonna koolitusi, mille tulemusena tõstetakse Eesti ettevõtjate teadmisi ekspordist, arendatakse koostööd Eesti ettevõtjate vahel ning luuakse eeldused ettevõtjate ekspordikäibe ja kõrgema lisandväärtusega toodete ja teenuste osakaalu suurendamiseks. Koolituse korraldamist rahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest.
Koolitussari koosneb viiest erinevast koolitusest
- E-kaubandus (omakorda jagatud kaheks teemaks: e-kaubandus läbi oma e-poe ja e-kaubandus suurte e-poodide kaudu). Esimese teema koolitused toimuvad sügisel 4. oktoobril ja 6.novembril Tallinnas ning 7. novembril Tartus, teise teema koolitused kevadel.
- Eksport digiajastul. Koolitused toimuvad 26. septembril ja 13. oktoobril Tallinnas ning 10. oktoobril Tartus.
- Kodulehe rakendamine edukaks ekspordiks. Koolitused toimuvad 12. septembril ja 27. novembril Tallinnas ning 8. novembril Tartus.
- Plaanist müügini ehk tootearenduse protsessi juhtimine. 28. novembril Tallinnas ja 30. novembril Tartus.
- Tootmise digitaliseerimine (omakorda jagatud kaheks teemaks: nutika tootmise võimaluste väljaselgitamine ja tootmise digitaliseerimise elluviimine. Esimese teema koolitused toimuvad sügisel 18. oktoobril Tartus ja 22. novembril Tallinnas, teise teema koolitused kevadel.
Koolituse sihtrühm. Koolituse sihtrühmaks on ekspordile orienteeritud tegutsevad väikeettevõtted, kes vajavad infot ja praktilisi teadmisi, et tõsta ekspordikäivet ja suurendada kõrgema lisandväärtusega toodete osakaalu.
Koolituse lõpetanu: koolitusel osaleja omandab teadmised (ja oskused), kuidas kasutada ettevõtte kodulehte võimaliku müügikanalina (eelkõige ekspordimüügikanalina) ning kuidas panna see ettevõtte jaoks parimal viisil tööle.
Koolitus annab vastused järgmistele küsimustele:
- Millised on erinevad kodulehtede ülesehituse võimalused, mis toetavad ettevõtte müügitegevust?
- Mis on kodulehe eelduseks välisturule minemisel?
- Kuidas muuta ettevõtte koduleht välisturu jaoks atraktiivsed ja lihtsalt kasutatavaks?
- Millised on head ja halvad näited kodulehtedest ja nende analüüs?
- Millised on lihtsad tehnoloogilised võimalused, mida oleks võimalik kerge vaevaga kasutusele võtta?
- Kust saada abi töötava kodulehe koostamiseks ning mis on hinnad?
Päevakava
9.00 | Registreerimine ja hommikukohv | |
9.30 | Kodulehe ülesehitus, erinevused välisturule ja siseturule suunatud kodulehe vahel (2 akadeemilist tundi), lektor Timo Porval, Lavii marketing, turundusstrateeg Tutvustusring koos osalejate kodulehekülgede põgusa ülevaatega. Ettevõtte müügitegevust toetavate kodulehekülgede ülesehituse võimalused, erinevate variantide tugevad ja nõrgad küljed, parimad lahendused sihtgrupi põhiselt, näited. Kas kasutada välisturul müügiks olemasolevat kodulehte või teha uus leht? Mida silmas pidada, mille põhjal otsustada? Näited hästi toimivatest kodulehekülgedest koolitusgrupi peamistes eelistatud sihtriikides, võrdluseks näited selle kohta, millised kodulehed ei tohiks olla. Millised komponendid veebilehtedel tõstavad päringute ja müügi saamise tõenäosust? Kuidas oleks vaja saadud päringutega edasi tegeleda, et nendest ka päriselt kasu oleks? |
|
11.00 | Kohvipaus | |
11.15 | Praktiline ülesanne, rühmatöö ja arutelu (1,5 akadeemilist tundi), lektor Timo Porval, Lavii marketing, turundusstrateeg Eelmises osas saadud info põhjal analüüsitakse rühmatööna läbi osalevate ettevõtete kodulehekülgede tugevad ja nõrgad küljed ettevõtte müügi toetamisel. |
|
12.25 | Lõuna | |
13.15 | Kergesti kasutatavad tehnoloogilised võimalused kodulehe arendamisel (1 akadeemiline tund), lektor Timo Porval, Lavii marketing, turundusstrateeg Lektor annab ülevaate programmidest ja tööriistadest, mida on võimalik kiirelt ja kerge vaevaga kasutada töötava kodulehe arendamiseks ja analüüsimiseks, erinevatest allikatest, kust leiab nõuandeid ning näiteid võimaliku maksumuse kohta. |
|
14.00 | Praktiku kogemuslugu (2 akadeemilist tundi), praktik Eivor Maiväli, Roman Tavast OÜ tegevjuht Praktik räägib oma kogemusest ettevõtte kodulehe rakendamisel ekspordiks tuues välja peamised väljakutsed, probleemid, kaalutud ja läbiproovitud lahendused. Õnnestumiste kõrval käsitletakse ka ebaõnnestumisi ning selle põhjuseid, kuna see, mis ühe ettevõtte jaoks mingil turul ei pruukinud töötada võib siiski osutuda sobilikuks lahenduseks mõne teise ettevõtte jaoks. |
|
15.30 | Kohvipaus | |
15.45 | Praktiku nõuanded ja näpunäited osalevatele ettevõtjatele (1 akadeemilist tundi), praktik Eivor Maiväli, Roman Tavast OÜ tegevjuht Lektori poolt modereeritud arutelu praktiku ja osalevate ettevõtjate vahel, küsimused, vastused. Kindlasti on ka osalejatel üksteisele kasulikke näpunäiteid anda. |
|
16.30 | Päeva kokkuvõte (0,5 akadeemilist tundi) | |
16.55 | Koolituspäeva lõpp |
Koolitusmeetod: koolituspäev (8 akadeemilist tundi) sisaldab teoreetilist ülevaadet rohkete näidetega, praktiku kogemusi ja rühmaharjutust, mis aitab kinnistada koolitusel õpitut.
Tutvu täiendkoolituse õppekorralduse ja kvaliteedi tagamise alustega siin.