
Kontaktreis Shanghaisse
Hiina majanduskasvu ümberstruktureerimise fookuses on siseriikliku tarbimise suurendamine. Trendid nagu linnastumine, sissetulekute suurenemine, laiema keskklassi tekkimine ning keskkonna- ja tervisealase teadlikkuse tõus mõjutavad tugevalt hiinlaste tarbimisvõimalusi ja –harjumusi ning tekitavad vajaduse uute toodete ja teenuste järele. Kuna Hiinas on suureks probleemiks keskkonna saastatus, siis annab see Eestile võimaluse oma puhast keskkonda ja siinseid tooteid (nt. toiduained, joogid, toidulisandid, ravimid, ilutooted, lastekaubad) Hiinas turustada.
EASi koostööpartner Hiina kontaktreisi läbiviimisel on Eesti Kaubandus-Tööstuskoda.
Osalemistingimused
Hiina kontaktreisil osalustasu ei ole, kuid ettevõtja tasub ise oma lennupiletite ja majutuse eest Hiinas. Lennupiletid ja majutuse broneerib kogu kontaktreisi grupile Eesti Kaubandus-Tööstuskoda. EASi kontaktreise rahastab Euroopa Liidu Regionaalarengu Fond.
Kontaktreisile kandideerimiseks palume ettevõtjal täita registreerimisavalduse ja juhul kui ettevõte kuulub kontserni, siis ka kontserni skeemi. Täidetud dokumendid edastage palun meiliaadressile tiina.truuvaart@eas.ee
Hiina kontaktreisil saab osaleda 5 ettevõtjat.
Kandideerimine Hiina kontaktreisile on avatud kuni 23. märts 2017. a.
EASi poolt kontaktreiside korraldamisel tehtud kulu on vähese tähtsusega abi (VTA). Vastavalt määrusele 1407/2013 ei tohi ühele ettevõtjale, ja kontsernile, millesse ettevõtja kuulub, antava vähese tähtsusega abi (VTA) kogusumma mis tahes kolme ettevõtte majandusaasta pikkuse ajavahemiku jooksul ületada 200 000 eurot. Rendi või tasu eest kaupu vedava maanteetranspordi valdkonnas tegutseva taotleja puhul ei ületa mis tahes kolme ettevõtte majandusaasta pikkuse ajavahemiku jooksul taotlejale eraldatud vähese tähtsusega abi kogusumma koos meetme raames taotletava toetusega 100 000 eurot. Lähemalt VTA-st
Kõik, mis alguses tundub võõras, tundub ka kahtlane - nii oli ka selle programmiga. Kuid Hiinas reaalselt kohal viibides, sai iga päevaga järjest selgemaks, kui vajalik on selline kontaktreis turu tunnetamiseks, kohalike maneeridest ja väljenduslaadidest arusaamiseks ning üleüldiste teadmiste hankimiseks.
Brit Juhanson, Koch OÜ