Koolitussarja "Kuidas luua edukat brändi?" 3. osa
KOOLITUSSARJA KOLMANDAS OSAS:
- Räägime emotsionaalsest brändingust
- Saad teada, kuidas oma toodetega aidata saavutada klientidel oma eesmärke
Kaubanduskoda on koostöös Tallinna ettevõtluskeskusega loonud neljast veebiseminarist koosneva brändingu teemalise koolitussarja, mille eesmärk on toetada Eesti ettevõtjaid ümber mõtestama oma toodet/teenust praeguses turusituatsioonis ning looma edukat ja jätkusuutlikumat brändi.
Pakume selleks Eesti ettevõtjatele rahvusvaheliste luksusbrändide arendamisega tegeleva õppejõu know-how’d ning praktilisi tööriistu. Tasub osaleda ka siis, kui ei ole esimeses töötoas osalenud!
Töötubades õpitu aitab luua brändile tarbija silmis lisandväärtust. Töötoad aitavad ettevõttel suunata tähelepanu kõrvale sellelt, mida nad võiksid teha, hoopis sellele, miks tehakse seda, mida tehakse.
SIHTGRUPP
Disaini-, moe-, toiduainetööstus-, kosmeetika-, kõrgetasemelisi turismiteenuseid pakkuvad ettevõtjad ja turundushuvilised, kuid ka kõik teised, kel vajadus oma äri ümber mõtestada.
TOIMUMISE AEG
1. aprill 2021 kell 10.00-11.30 Zoomis. Osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.
TÖÖKEEL
inglise
SISU JA ÕPIVÄLJUNDID
Koolitussarja kolmanda osa teema on emotsionaalne bränding: kuidas oma toodetega aidata saavutada klientidel oma eesmärke?
Klientide rõõmustamine on iga ettevõtte keskmes. Ikka ja jälle on tõestatud, et kliendikesksed ettevõtted on kõige edukamad. Selle töötoa eesmärk on näidata, kuidas tarbijatelt saadud infot kasutada oma toodete peal, seostamaks neid kliendi elustiili ja eesmärkidega.
Kõigepealt toome mõne näite kliendi persoonast, mis aitab brändidel kliente paremini mõista ja jälgida brändi/tooteid kliendi vaatenurgast. Tagamaks, et teie tooted/teenused on teie sihtgrupi jaoks atraktiivsed, vaatleme mõningaid tehnikaid, mis aitavad teil välja selgitada kõige olulisemad kriteeriumid, mida inimesed kasutavad teie brändi ja toodete hindamiseks.
Selle põhjal uurime, kuidas defineerida brändi isiksust (brand-related self), mis kirjeldab, mida brändijuhid soovivad, et nende kliendid 1. tunneksid (emotsionaalne bränding) ja 2. mõtleksid (transformatiivne bränding) nende brändi kasutamisel.
Selle eesmärk on lisaks brändi funktsionaalsetele eelistele pakkuda klientidele ka emotsionaalseid eeliseid, mis veenavad tarbijaid rohkem.
Veelgi suurem eesmärk ja peamine brändi loomise edutegur on ühendada oma brändi minakontseptsioon kliendi minakontseptsiooniga. See tähendab, et teie brändi või tooteid (näiteks Lacoste’i särki) saavad kliendid kasutada oma kõrgema eesmärgi saavutamise vahendina: tunda, et järgitakse soovitud elustiili ja olla see, kes nad “tegelikult tahavad olla" (nt kuuluda eksklusiivsesse gruppi, olla naistemees, mässaja jne). Selleks tuleb välja selgitada, kuidas teie kliendid soovivad end tunda, mida soovivad saavutada (mis elu eesmärke) ja kelleks soovivad saada (milline on ihaldatud mina).
Kui brändi isiksus on paigas, mängib bränd oma klientide elus tähtsat rolli, saavutades sügava ja tähendusrikka kliendisuhte ja ehk ka irratsionaalse lojaalsuse.
ESINEJA
Klaus Heine, koolitaja ja konsultant
Klaus töötab Shanghai ja Pariisi Emlyoni ärikoolis turundusprofessorina ning aitab ettevõtjatel ehitada kõrgema eesmärgiga tippklassi brände. Ta on teinud koostööd paljude tippklassi brändidega, alates Hermèsist, Diorist, Louis Vuittonist, Montblancist kuni spetsialiseeritud brändideni nagu Bollinger, Breguet, Gaggenau jt Tema peamine huvi on brändi tähenduse loomine, brändile hinge ja isikupära andmine. Hetkel on ta sel teemal kirjutamas raamatut.
Osale ka koolitussarja viimases osas 4. mail 2021. Registreeri SIIN.
Eelnevate osalejate kogemus:
’’Üle tüki aja üks suurepärane, särav ja sisutihe esitlus. Täname hr. Klaus Heinet.’’
Katrin Vernik, pikaaegne A. Le Coq turundusjuht
’’Väga praktilised ning lihtsasti kasutatavad tööriistad, mida kindlasti oma igapäevatöös kasutusele võtame. Inspireerivad näited üle maailma. Aitäh!’’
Berit Roos, ökobrändi arendaja
’’Klaus esines Toidusektori tootearenduspäeval novembrikuu lõpus 2020. aastal ning tegi seal väga hea ettekande. Viis, kuidas ta keerulist teemat arusaadavalt ning mitmete näidete varal edasi annab, on meeldejääv ning köitis osalejaid.’’
Liina Laineveer, Toiduliidu projektijuht
Ühe veebiseminari kestvus 2 akadeemilist tundi. Kogu koolitusarja kestvus 8 akadeemilist tundi.
Veebiseminaride korraldust toetab Tallinna ettevõtluskeskus.
Terve koolitussarja läbinule väljastatakse tõend.
Õppekava rühm: Ärinduse, halduse ja õiguse interdistsiplinaarne õppekavarühm