Koolitussarja "Kuidas luua edukat brändi?" 4. osa
KOOLITUSSARJA NELJANDAS OSAS:
- Räägime brändi kultuurist, jätkusuutlikkusest ja eetilisest brändingust
- Saad teada, kuidas luua lisaväärtust tänu brändi tähendusele, filosoofiale ja elustiilile
Kaubanduskoda on koostöös Tallinna ettevõtluskeskusega loonud neljast veebiseminarist koosneva brändingu teemalise koolitussarja, mille eesmärk on toetada Eesti ettevõtjaid ümber mõtestama oma toodet/teenust praeguses turusituatsioonis ning looma edukat ja jätkusuutlikumat brändi.
Pakume selleks Eesti ettevõtjatele rahvusvaheliste luksusbrändide arendamisega tegeleva õppejõu know-how’d ning praktilisi tööriistu. Tasub osaleda ka siis, kui ei ole esimeses töötoas osalenud!
Töötubades õpitu aitab luua brändile tarbija silmis lisandväärtust. Töötoad aitavad ettevõttel suunata tähelepanu kõrvale sellelt, mida nad võiksid teha, hoopis sellele, miks tehakse seda, mida tehakse.
SIHTGRUPP
Disaini-, moe-, toiduainetööstus-, kosmeetika-, kõrgetasemelisi turismiteenuseid pakkuvad ettevõtjad ja turundushuvilised, kuid ka kõik teised, kel vajadus oma äri ümber mõtestada.
TOIMUMISE AEG
4. mai 2021 kell 10.00-11.30 Zoomis. Osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.
TÖÖKEEL
inglise
SISU JA ÕPIVÄLJUNDID
Koolitussarja neljanda osa teema on "Brändi kultuur, jätkusuutlikkus ja eetiline bränding: kuidas luua lisaväärtust tänu brändi tähendusele, filosoofiale ja elustiilile?".
Edukate brändide jaoks on kultuur ülitähtis. Tugev kultuur võib luua identiteeditunde ja aidata töötajaid ühise visiooni suunas. See võib parandada meeskonna sidusust, töötajate moraali, motivatsiooni ning ettevõtte uuendusmeelsust ja pikaajalist edukust.
Brändi kultuuri puhul vaadeldakse tehnoloogiliste uuenduste asemel sümboolseid uuendusi. Selle töötoa põhieesmärk on tutvustada võimalusi, kuidas luua sümboolset brändi tähendust ja (brändi) identiteeti tänu brändi kultuurile: kuidas luua kliendile lisaväärtust.
Lähtudes brändikultuuri lõuendist, vaatleme kõigepealt ettevõtte kultuuri, teie brändi põhilisi veendumusi ja väärtusi, sealhulgas võimalusi ehitada oma bränd üles „vaimsele brändile“, teatud liiki brändifilosoofiale või brändideoloogiale.
Seejärel uurime brändieetikat ja brändiväärtusi ning kuidas luua väärtuspõhiseid eetilisi brände ja ‘humanistlikke ettevõtteid’ Itaalia kašmiiribrändi Brunello Cucinelli näitel. Üks tema põhilisi elu õppetunde on see, et nii era- kui tööelus on ülioluline, kuidas me teisi kohtleme, loomaks vastastikust usaldust ja austust. Need ongi brändi väärtused.
Arutleme ka selle üle, kuidas ära kasutada brändi päritolu: sealhulgas brändi rahvust, päritolukohta, brändi lugusid ja müüte, brändi traditsioone ja pärandit. Täpselt nagu Coco Chanel ei müünud mitte ainult tooteid, vaid ka elustiili, analüüsime seda, kuidas muuta ettevõte elustiili brändiks.
ESINEJA
Klaus Heine, koolitaja ja konsultant
Klaus töötab Shanghai ja Pariisi Emlyoni ärikoolis turundusprofessorina ning aitab ettevõtjatel ehitada kõrgema eesmärgiga tippklassi brände. Ta on teinud koostööd paljude tippklassi brändidega, alates Hermèsist, Diorist, Louis Vuittonist, Montblancist kuni spetsialiseeritud brändideni nagu Bollinger, Breguet, Gaggenau jt Tema peamine huvi on brändi tähenduse loomine, brändile hinge ja isikupära andmine. Hetkel on ta sel teemal kirjutamas raamatut.
Eelnevate osalejate kogemus:
’’Üle tüki aja üks suurepärane, särav ja sisutihe esitlus. Täname hr. Klaus Heinet.’’
Katrin Vernik, pikaaegne A. Le Coq turundusjuht
’’Väga praktilised ning lihtsasti kasutatavad tööriistad, mida kindlasti oma igapäevatöös kasutusele võtame. Inspireerivad näited üle maailma. Aitäh!’’
Berit Roos, ökobrändi arendaja
"Väga sisukas ja mahukas töötuba - teemad on suured ja Klaus ei pisenda neid, vaid annab konkreetseid juhiseid, kuidas suur teema ampsudeks jagada ja õnnestuda!" Tiina-Katrina Kaber, EnterTraining OÜ asutaja
"Klaus räägib oma seminaril abstraktsest teemast nagu bränd väga arusaadavalt ja loogiliselt, tuues kõrvale elulisi näiteid ja pannes osalejad aktiivselt kaasa mõtlema. Ootan juba põnevusega järgmist koolitust." Kadri Arrak, SA Tartu Teaduspargi turundusjuht
"Klaus’i koolitused on väga sisutihedad, kaasahaaravad ning ilmestatud eluliste näidetega. Ta on omal alal töötav praktik, mis annab koolitusele asendamatu lisaväärtuse. Värskeid mõtteid ja ideid saab igalt koolituselt!" Hanna Korsar, disainer
Ühe veebiseminari kestvus 2 akadeemilist tundi. Kogu koolitusarja kestvus 8 akadeemilist tundi.
Veebiseminaride korraldust toetab Tallinna ettevõtluskeskus.
Terve koolitussarja läbinule väljastatakse tõend.