Lugude jutustamine turunduses – mida see tegelikult tähendab?
Iga ettevõte jutustab lugu. Ükskõik, mida või kuidas ka ei tehta, see kõneleb kliendiga.
Ettevõtted, kes positiivselt eristuvad ja suudavad kliente oma looga ka kõnetada, jutustavad lugusid teadlikult. Nad on kujundanud välja klientidega kõnelemise viisid, mis omakorda kujundab klientide arvamust neist. Inimesed ostavad inimestelt, mitte ettevõtetelt. Lugudega mitte ainult ei tekita uudishimu, vaid usaldust, mis viib ostuotsuseni.
Igal ettevõtjal on vähemalt viis lugu, mida jutustada. Iga loo jutustamiseks on kümmekond viisi. Koolitusel räägime need kõik lahti, samuti saad selgust, milles see lugude jutustamine täpselt väljendub, kuidas teha seda teadlikult ja kuidas see aitab turundamist muuta tõhusamaks ja mõjusamaks nii, et väiksema raha-ja ajakuluga meelitad ligi pikaajalisi kliente ja koostööpartnereid.
Koolitus on praktiline. Osaleja ssab ise kaasa teha just lähtuvalt oma organisatsioonist - abiks on töövihik. Eesmärk on see, et osalejal oleks selgus ja veidi rohkem enesekindlust, kuidas ta oma ettevõtet arendada saaks.
SIHTRÜHM
- väiksemad ja keskmise suurusega ettevõtete juhid ja/või nende ettevõtete turundusspetsialistid
- alustavad turundajad
TOIMUMISE AEG JA KOHT
11. aprill kell 11.00-13.00 Eesti Kaubandus-Tööstuskoda (Toom-Kooli 17, Tallinn)/ Zoom
koolitusel osalenu õpiväljundid
- Osaleja teab, mis on lugude jutustamise tööriistad
- Osalejal on ülevaade erinevatest lugude jutustamise meetoditest ning teab, millal missugust meetodit kasutada
- Osaleja on omandanud ülevaate erinevatest võimalustest, kuidas oma ettevõtte kommunikatsiooni rikastada.
NB! Võimalus osaleda päeva teises pooles Birgiti teisel koolitusel: Kuidas brändi hääl aitab konkurentidest eristuda? | Eesti Kaubandus-Tööstuskoda
Brändi hääl on kirjalik suhtlemisviis klientide, koostööpartnerite ja ka avalikkusega. Lugusid jutustad (ideaalis) brändi häält kasutades.