- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Järelvaatamine
- JÄRELVAATAMINE: Nõuanded digikampaaniate läbiviimiseks rahvusvahelistel turgudel
JÄRELVAATAMINE: Nõuanded digikampaaniate läbiviimiseks rahvusvahelistel turgudel
Praegune aeg on kaasa toonud selle, et ettevõtted püüavad digiturunduse tööriistu enda kasuks tööle panna. Eesmärgiks on müügi tekitamine rahvusvahelistel turgudel. Vähestel on õnnestunud luua aga hästitoimiv süsteem, mis looks nõudlust mõistlikul skaalal ja taskukohase hinnaga.
IBD Consulting on kiirelt kasvav konsultatsioonifirma, mis spetsialiseerub tehnoloogia turundamisele. Ettevõtte konsultandid on viimaste aastate jooksul viinud läbi sadu turunduskampaaniaid enam kui 20 turul Euroopas ja Aasias.
Veebiseminaril jagavad konsultandid praktilisi nõuandeid, mida on vaja teha selleks, et ettevõtetel tekiks ja toimiks pidev turundussüsteem, mis ühtlasi looks vajalikul hulgal müügikontakte. Ingliskeelne termin kõlab ambitsioonikalt ja keeruliselt: Digital Sales Engine. Veebiseminaril osaledes saad häid nõuandeid, mis annavad keerukale väljendile sisu ja struktuuri.
TOIMUMISE AEG
13. mai 2020 kell 10.00-11.30 Zoom keskkonnas. Registreerunutele saadame osalemise lingi meili teel.
TÖÖKEEL
Inglise keel
JÄRELVAATAMINE
Seminari järelvaatamiseks registreeri end allpool oleva vormi kaudu.
HIND: liikmele 19 € + km, mitteliikmele 29 € + km. Hinnas sisaldub järelvaatamise link ja esitluse materjalid.
AJAKAVA:
1-9min Introduction.
9-21min Six most common mistakes companies make when entering the international market.
21-27min Recommended approach.
27-39min Importance of trust.
39-48min Creating buyer persona. Decision-making process.
48min-1h9min Buyers journey.
1h9min-1h19min Role of B2B marketing. The meaning of a systematic approach. Digital sales engine. Marketing automation.
1h19-1h33min Post-launch period.
1h33- 1h40min Questions and answers.
ESINEJAD
Andrejs Juscenko, IBD Consulting partner
Andrejs on turule sisenemise strateeg ja digitaalse müügi arendaja, kellel on üle 20-aastane kogemus toodete turundamise, äriarenduse ja ettevõtetevahelise müügi alal. Andrejs on olnud erinevatel juhtivatel kohtadel tuntud tehnoloogiaettevõtetes nagu Microsoft, Nokia ja Lattelecom.
Rolands Ozolins, IBD Consulting partner
Rolands on rahvusvaheline äriarendaja, endine Microsofti juhtivtöötaja, kellel on 20-aastane müügi-, rahvusvahelise äriarenduse ja B2B turunduse kogemus. 2004. aastal lõpetas Rolands Kopenhaageni ärikooli ning seejärel keskendus komplekssete lahenduste turundusele ja müügile.
Eelnevate osalejate kogemused:
"Esinejatel on muljetavaldav kogemus digitaalse müügi valdkonnas ja turundamisel. Meeldis kõige rohkem, et jagati praktilisi soovitusi ja näpunäiteid."
"Oleme teadlikult püüdnud müügikanalit eri võtteid kasutades laiendada, kuid Andrejsi ja Rolandsi ettekanne andis selguse, mida senini olime valesti teinud. Aitäh!"