- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Koolitused
- Neuroturundus - teaduspõhine viis tarbija ostukäitumist mõjutada

Neuroturundus - teaduspõhine viis tarbija ostukäitumist mõjutada
Neuroturundus ühendab teaduse killukese maagiaga! Kujuta ette, et sul on käepärast universaalne võti, mis avab iga luku ja annab ligipääsu igale majale kogu maailmas. Neuroturundus on natuke nagu see universaalne võti, aga ukse asemel avab ta turundajate ja müügiinimeste jaoks tarbijate alateadvuses toimuvate otsustusprotsesside tagamaad. Teades, kuidas värvid, sõnad, visuaalid, lõhnad jpm mõjutavad tarbijat, on võimalik neid strateegiliselt ära kasutada, suurendades seeläbi oma turundus- ja müügitegevuste tulemuslikkust. Neuroturunduse koolitusel saad hea ülevaate praktilistest, levinuimatest mõjuritest ja meetoditest, millede abil tõsta oma turundus- ja müügitegevuste tõhusust.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
10. september kell 14.00-16.00 (2,44 akadeemilist tundi) ZOOMis
koolituse teemad
- Kui suur osa meie päevast möödub autopiloodil ja mil määral meie alateadvus mõjutab meie tarbimisotsuseid
- Kuidas meile müüakse nii, et me ei saa ise ka aru, et müüakse. Kuidas meid mõjutavad sõnad, värvid, visuaalid, kollase sildi psühholoogia, hinna või numbrite kasutamine mõjurina;
- Konversioonimäära maksimeerimine kodulehtedel, maandumislehtedel ja e-poodides. Praktilised meetodid, mis tõesti toimivad ja millega saad kasvõi kohe peale koolitust oma kodulehe üle vaadata, seda kohendada ja asuda oma käivet tõstma;
- Korduvostude saladused. Kuidas ja millised lojaalsusprogrammid toimivad, mis paneb inimesi suurema tõenäosusega ostma, hirm ilma jääda, usalduselemendid;
- Emotsionaalselt laetud turundus- ja müügitekstid. Õpi kirjutama tekste, mis tõmbavad tähelepanu ja toovad päriselt klikke;
- Kasulikud töövahendid ja meetodid kodulehtedel kasutajate käitumise analüüsimiseks ning andmepõhiste optimeerimisotsuste teostamiseks.
Neuroturundus ei ole kindlasti sõnakõlks. See on valdkond, mis kasutab inimeste – täpsemalt nende alateavuse, aju, silmade, keha jpm reaktsioonide mõõtmiseks teaduspõhiseid mehhanisme nagu silmade liikumise jälgimine (eye tracking), naha temperatuuri muutuste mõõtmised, ajulainete aktiivsuse mõõtmine ja palju muud. Sellisel viisil uuritakse ja analüüsitakse, mis paneb tarbijaid teatud viisil otsustama ja kuidas seda otsustusprotsessi mõjutada ettevõtte jaoks positiivses suunas.
Koolitusel osalenu õpiväljundid
- Neuroturunduse koolitusel osalenu saab ülevaate praktilistest, levinuimatest mõjuritest ja meetoditest, millede abil tõsta oma turundus- ja müügitegevuste tõhusust.
- Koolitusel osalenu omab ülevaadet konversioonimäära maksimeerimisest kodulehtedel, maandumislehtedel ja e-poodides.
- Koolitusel osalenul on praktilised meetodid, mis millega saab kasvõi kohe peale koolitust oma kodulehe üle vaadata, seda kohendada.
- Koolitusel osalenul on ülevaade emotsionaalselt laetud turundus- ja müügitekstidest. Tal on ülevaade, kuidas kirjutada tekste, mis tõmbavad tähelepanu ja toovad päriselt klikke.
- Koolitusel osalenul on peale koolitust kasulikud töövahendid ja meetodid kodulehtedel kasutajate käitumise analüüsimiseks ning andmepõhiste optimeerimisotsuste teostamiseks.