Plaanist müügini ehk tootearenduse protsessi juhtimine
KOHAD ON TÄIS!
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) koostöös Eesti Kaubandus-Tööstuskojaga korraldab ekspordile suunatud ettevõtetele ekspordi- ja tootearenduse valdkonna koolitusi, mille tulemusena tõstetakse Eesti ettevõtjate teadmisi ekspordist, arendatakse koostööd Eesti ettevõtjate vahel ning luuakse eeldused ettevõtjate ekspordikäibe ja kõrgema lisandväärtusega toodete ja teenuste osakaalu suurendamiseks. Koolituse korraldamist rahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondi vahenditest.
Koolitussari koosneb viiest erinevast koolitusest
- E-kaubandus (omakorda jagatud kaheks teemaks: e-kaubandus läbi oma e-poe ja e-kaubandus suurte e-poodide kaudu). Esimese teema koolitused toimuvad sügisel 4. oktoobril ja 6.novembril Tallinnas ning 7. novembril Tartus, teise teema koolitused kevadel.
- Eksport digiajastul. Koolitused toimuvad 26. septembril ja 13. oktoobril Tallinnas ning 10. oktoobril Tartus.
- Kodulehe rakendamine edukaks ekspordiks. Koolitused toimuvad 12. septembril ja 27. novembril Tallinnas ning 8. novembril Tartus.
- Plaanist müügini ehk tootearenduse protsessi juhtimine. 28. novembril Tallinnas ja 30. novembril Tartus.
- Tootmise digitaliseerimine (omakorda jagatud kaheks teemaks: nutika tootmise võimaluste väljaselgitamine ja tootmise digitaliseerimise elluviimine. Esimese teema koolitused toimuvad sügisel 18. oktoobril Tartus ja 22. novembril Tallinnas, teise teema koolitused kevadel.
Koolituse sihtrühm. Koolituse sihtrühmaks on ekspordile orienteeritud tegutsevad väikeettevõtted, kes vajavad infot ja praktilisi teadmisi, et tõsta ekspordikäivet ja suurendada kõrgema lisandväärtusega toodete osakaalu.
Koolitusel osaleja omandab teadmised (ja oskused), kuidas juhtida kogu tootearenduse protsessi selle erinevatel tasanditel nii, et kavandatud toode valmiks ettenähtud ajaraamistikus, planeeritud ressurssidega ja jõuaks edukalt lõpptarbijateni.
Koolitus annab vastused järgmistele küsimustele:
- Kuidas juhtida tootearenduse protsessi?
- Kuidas koostada tootearendusplaani eelarve, ressursside jaotus ja ajagraafik?
- Kuidas kaasata tootearendusse töötajad, partneid ja kliendid?
- Kuidas juhtida disainiga seotud aspekte tootearenduse protsessis?
- Mida peab arvestama toote pakendamisel (kohustuslik info pakendil, seadusest tulenevate märgiste olemasolu, teksti õige suurus, bränding jne)?
- Kuidas monitoorida tootearendusprotsessi, hinnata vastavust eesmärkidele ning millal sekkuda/teha plaanides korrektiive?
- Kuidas uue tootega edukalt turule siseneda?
- Kuidas koguda turult tagasisidet?
Päevakava
9.00 | Registreerimine ja hommikukohv | |
9.30 | Osa I, kus käsitletakse alljärgnevad teemad (kestvus 2 ak.tundi, vahepeal 5 min lühike paus), Kristjan Jagomägi, DF OÜ konsultant ja juhatuse liige 1) Kuidas juhtida tootearenduse protsessi? 2) Kuidas koostada tootearendusplaani eelarve, ressursside jaotus ja ajagraafik? 3) Kuidas kaasata tootearendusse töötajad, partneid ja kliendid? 4) Kuidas juhtida disainiga seotud aspekte tootearenduse protsessis? |
|
11.05 | Praktiku kogemuslugu (1 akadeemiline tund), praktik Kirti Asperk Praktik annab oma kogemuse edasi kaasates arutelusse ka koolituspäeval osalejaid. |
|
11.50 | Varane lõunapaus | |
12.30 | Osa II, kus käsitletakse alljärgnevad teemad (kestvus 2 ak.tundi, vahepeal 5 min lühike paus), Kristjan Jagomägi, DF OÜ konsultant ja juhatuse liige 5) Mida peab arvestama toote pakendamisel (kohustuslik info pakendil, seadusest tulenevate märgiste olemasolu, teksti õige suurus, bränding jne)? 6) Kuidas monitoorida tootearendusprotsessi, hinnata vastavust eesmärkidele ning millal sekkuda/teha plaanides korrektiive? 7) Kuidas uue tootega edukalt turule siseneda? 8) Kuidas koguda turult tagasisidet? |
|
14.05 | Praktiku kogemuslugu (1 akadeemiline tund), praktik Kirti Asperk Praktik annab oma kogemuse edasi kaasates arutelusse ka koolituspäeval osalejaid |
|
14.45 | Kiire kohvipaus | |
15.00 | Koolituspäeva kinnistav praktiline ülesanne ning praktiku kogemuslugu (2 akadeemilist tundi, sealhulgas 5 min sirutuspausi), praktik Kirti Asperk Iga osaleja peab oma ettevõtte baasil kokku panema tootearendusplaani ning seda teistele osalejatele esitlema. Praktiku kogemuslugu kirjeldab tootearendusplaani kokkupanemise protsessi ning toob välja kõige suuremad riskikohad. Kogemuslugu on inspiratsiooniks osalejatele oma tootearendusplaani koostamiseks. |
|
16.35 | Koolituspäeva lõpp |
Koolitusmeetod: koolituspäev (8 akadeemilist tundi) sisaldab teoreetilist ülevaadet rohkete näidetega, praktiku kogemusi ja rühmaharjutust, mis aitab kinnistada koolitusel õpitut.
Tutvu täiendkoolituse õppekorralduse ja kvaliteedi tagamise alustega siin.