- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Koolitused
- Sisekommunikatsioon: Kuidas kiirelt muutuvates oludes kõigi töötajateni jõuda?
23.03.2021
Zoom

Sisekommunikatsioon: Kuidas kiirelt muutuvates oludes kõigi töötajateni jõuda?
Näib, et peale COVID-19 pandeemiat pole miski endine. Hajutatud organisatsioonid ning asünkroonne tööaeg saavad normiks. See aga paneb kommunikatsioonispetsialistid ja juhid olukorda, kus varem toiminud tööriistad ning võtted meeskondade motiveerimiseks ei tööta. Kuidas uutes oludes edukas olla? Kuidas organisatsioonid on muutunud oludega kohanemisel hakkama saanud? Seda ja palju muud saad teada hommikuseminaril. Tule ja saa osa!
TOIMUMISE AEG
23. märts 2021 kell 10.00-11.45 (2 akadeemilist tundi) Zoomis
Päevakava
10.00 | Tervitussõnad kaubanduskoja poolt |
10.05 | Info olulisusest usalduses oma kolleegidega Mailis Neppo, Kaitseministeerium |
10.25 | Millist rolli mängib sisekommunikatsioon hajutatud organisatsiooni kooshoidmisel? Marika Raiski, Elisa Eesti AS |
10.45 | Kommunikatsiooni kohandamine muutunud oludes Signe Lass, HELMES Grupp |
11.05 | Töötajate kaasamine organisatsiooni ühiskondliku vastutuse teemadel Marko Siller, Sustinere |
11.30 | Küsimused-vastused |
11.45 | Hommikuseminari lõpp |
Hommikuseminaril osalejad saavad teada:
- Missugune on info olemasolu ja kolleegide vahelise usalduse seos?
- Kuidas toime tulla info liikumisega hajutatud organisatsioonis?
- Millist rolli mängib sisekommunikatsioon hajutatud organisatsiooni kooshoidmisel?
- Kuidas kohandada kommunikatsiooni muutunud oludes?
- Kuidas kaasata töötajaid organisatsiooni ühiskondliku vastutuse teemadel?