
JÄRELVAATAMINE: Töötuba: Kliendikeskne organisatsioon
Kas teadsid, et 80% ettevõtte väärtusest moodustavad immateriaalse varana kliendid? Kas oled nõus, et kliendid on organisatsiooni elujõulisuse alus?
Töötoa läbiviija Garrett Johnston usub, et ettevõtte ülesanne on keskenduda kliendile, alati ning igas kanalis. See tähendab aga ettevõtte jaoks suurt mõttemaailma ümberkujundamist. E-residendina on ta jälginud kohalikku ettevõtlusmaastikku ning soovib aidata Eesti ettevõtetel oma organisatsioone arendada.
JÄRELVAATAMINE
Seminari järelvaatamiseks registreeri end alloleva vormi kaudu.
Liikmele TASUTA, mitteliikmele 19 € + km
TÖÖTOA TEEMAD
- Kliendikesksuse loomine radikaalselt – mida see tähendab?
- Missugune on eesmärgipärane organisatsioon? Mis on Sinu organisatsiooni suur idee ja kuidas seda avastada?
- Kuidas sisemise ja välise kliendi kogemus omavahel vastavusse viia?
- Klientide segmenteerimine: kliendi vajadused, soovid, töökohad, rõõmud ja kasvupotentsiaal
- Kuidas mõista kliendi ostuvajadust ja luua talle maksimaalset rahuolu?
ESINEJA
Garrett Johnston
Garrett on pikaajalise kogemusega konsultant, kes eelnevalt juhtinud mitmeid eri ettevõtteid nii siin- kui sealpool Atlandi ookeani. Ettevõtted, millega ta seotud on olnud, on väga erinevatest sektoritest ning klientidega. Just seetõttu asutas ta hiljuti ettevõtte nimega Epiphany, mille missiooniks on aidata ettevõtetel ümber mõtestada oma kliendisegmendid ning seeläbi olla edukad keerukatel aegadel. https://www.linkedin.com/in/garrettjohnston/
Eelmisel aastal viis ta läbi kliendikeskse organisatsiooni teemalise Juhtide Klubi ning sai osalejatelt positiivset tagasisidet.
Varasemalt osalenu kogemus:
”Detsembris toimunud Garretti seminar oli põnev ja mõtteid tekitav kuulamine. Ka mulle, kes ma kliendikesksuse kui ettevõtte strateegilise lähenemisega igapäevaselt tegelen. Garrett avas oma arusaamist kliendikesksusest, tuues hulgaliselt näiteid nii meilt kui mujalt. Ta on töötanud erinevate ettevõtetega üle maailma. Seetõttu on tema näited isiklikud ning vaade veidi teine kui lihtsalt key study ülevaade või lugemine. Ta oli oma ettekandeks põhjalikult ette valmistanud ning viinud end kurssi meie majanduse toimimise ning kultuuriliste eripäradega. Lisaks tõi ka Eesti ettevõtete kohta näiteid analüüsides kodulehti ja lubadusi, mida antakse. Ta on karismaatiline ja humoorikas mees, kes jagab oma mõtteid julgelt ja selgelt. Ootan huviga järgmist seminari.”
Katri Rohesalu, Kliendikesksus.ee