
Töötuba: Kliendikeskne organisatsioon 2. osa
Kas teadsid, et 80% ettevõtte väärtusest moodustavad immateriaalse varana kliendid? Kas oled nõus, et kliendid on organisatsiooni elujõulisuse alus?
Töötoa läbiviija Garrett Johnston usub, et ettevõtte ülesanne on keskenduda kliendile, alati ning igas kanalis. See tähendab aga ettevõtte jaoks suurt mõttemaailma ümberkujundamist. E-residendina on ta jälginud kohalikku ettevõtlusmaastikku ning soovib aidata Eesti ettevõtetel oma organisatsioone arendada.
Töötuba on jätk aprillikuus toimunud töötoale.
TOIMUMISE AEG
14. juuni 2021 kell 14.00-17.00 Zoomis
TÖÖTOA TEEMAD
- Kliendikesksuse loomine radikaalselt – mida see tähendab?
- Missugune on eesmärgipärane organisatsioon? Mis on Sinu organisatsiooni suur idee ja kuidas seda avastada?
- Kuidas sisemise ja välise kliendi kogemus omavahel vastavusse viia?
- Klientide segmenteerimine: kliendi vajadused, soovid, töökohad, rõõmud ja kasvupotentsiaal
- Kuidas mõista kliendi ostuvajadust ja luua talle maksimaalset rahuolu?
ESINEJA
Garrett Johnston
Garrett on pikaajalise kogemusega konsultant, kes eelnevalt juhtinud mitmeid eri ettevõtteid nii siin- kui sealpool Atlandi ookeani. Ettevõtted, millega ta seotud on olnud, on väga erinevatest sektoritest ning klientidega. Just seetõttu asutas ta hiljuti ettevõtte nimega Epiphany, mille missiooniks on aidata ettevõtetel ümber mõtestada oma kliendisegmendid ning seeläbi olla edukad keerukatel aegadel. https://www.linkedin.com/in/garrettjohnston/
Eelmisel aastal viis ta läbi kliendikeskse organisatsiooni teemalise Juhtide Klubi ning sai osalejatelt positiivset tagasisidet.