
Kuidas panna Facebooki reklaamid teenima äri eesmärke?
Soovid teada saada, kuidas erinevaid kampaaniad seadistada nii, et need garanteeriksid Su ettevõtte kasvu? Koolitusi, mis õpetavad algajaid Facebooki reklaame tegema ja reklaamihaldurit kasutama, on palju, kuid mitte kõik neist ei anna praktilisi näpunäiteid edukate kampaaniate ülesehitamiseks just ärilises võtmes. Meie töötuba on sündinud agentuuri töö kõrvalt, kus oleme paljude brändide turundusinimesi individuaalselt koolitanud, et nende Facebookis reklaamimise tulemused muutuksid veelgi paremaks.
Kui Sa oled juba varasemalt Facebook Pixeli ja Ads Manageriga kokku puutunud, aga ei ole veel päris professionaal, siis on see töötuba just Sulle.
Töötoas räägime:
- kuidas ehitada üles ettevõttele reaalset tulu toovaid kampaaniaid ja valida sobivaid kampaania liike;
- kuidas ehitada üles kampaaniate struktuur ja testida erinevaid sihtrühmasid;
- kuidas valida sihtrühma jaoks õiget kampaania eesmärki ja milline peaks olema eelarve.
Praktiliste ülesannete käigus arvutatakse välja oma ettevõtte jaoks vajalikud eelarved, valitakse välja sobivad kampaaniad ning luuakse näidiskampaania.
Koolituse on läbinud turundajad TV3'st, Eesti Kontserdist, Tallinn Dollsist ja mitmetest tuntud jaeettevõtetest.
TOIMUMISE AEG
12. mai 2020 kell 9.00-13.00 Zoomi keskkonnas. Registreerunutele saadame lingi e-maili teel.
HIND
Kaubanduskoja liikmele 79 € + km, mitteliikmele 159 € + km
KOOLITUSE KESTVUS
5 akadeemilist tundi
ÕPIVÄLJUNDID
Töötoa läbinu
- tunneb ära ja teeb vahet erinevatel kampaanialiikidel;
- oskab iseseisvalt koostada Facebooki kampaania eelarvet;
- oskab iseseisvalt üles ehitada oma ettevõtte jaoks reaalselt tulu toovaid kampaaniaid;
- kinnistab Facebook Pixeli ja Ads Manageri praktilist kasutamist igapäevatöös.
Liitu ka Facebooki üritusega, kus saad vahetut ja kasulikku infot sündmuse kohta.
ESINEJA
Birgit Karus
Birgit on sotsiaalmeedia turunduse ekspert ning Baltikumi fookusega agentuuri NOH Production asutaja. 3,5 aasta jooksul on nad aidanud mitmeid tuntud ettevõtteid nagu Gustav, Estover, Positivus festival jpt. Rohkem infot tema tegemiste kohta leiab kodulehelt: www.nohproduction.eu
Varasemalt osalenute kogemused:
"Igati kasulik ja praktiline koolitus, millest on kindlasti abi sotsiaalmeedia turundusega alustajatele ning põnevaid näpunäiteid saavad ka juba kogenud tegijad. Isiklikult olen sotsiaalmeedias turundamisega juba aastaid kokku puutunud ja jäin koolitusega väga rahule. Olen sealt saadud tarkusi ka juba praktikas rakendada jõudnud. Soovitan kõigile, kes tunnevad, et sotsiaalmeedia reklaamid ei toimi nii hästi kui võiks - ja ka neile, kellel kõik justkui toimib, sest Birgit näitab, et tegelikult saab veel paremini!"
Riina Kiiver, Veho Baltics turundusjuht
"Birgiti sotsiaalmeedia koolitus on praktiline ja saab häid nippe igapäevatööks. Koolitaja on seminari teemad ja kava hästi läbi mõelnud, andes seminariks kuluva aja jooksul maksimaalse tulemuse. Praktikuna oskab ta tuua häid ja väga ajakohaseid näiteid, millest iga ettevõtja kasu saab."
Anonüümne
“Birgit Karuse seminar teemal ’’Miks sotsiaalmeedia kampaaniad ei tööta?’’ oli väga huvitav ja ülevaatlik. Birgit tõi konkreetseid näiteid ja tähelepanekuid reaalsetest kampaaniatest. Kindlasti hea 2 h koolitus, kust sai uusi konkreetseid teadmisi, mitte vaid laia suurt juttu. Aitäh hea info ja koolituse eest Birgit ja Kaubandus-Tööstuskoda!”
Maris Kaer, Profee OÜ Turundusjuht/Tegevjuht
"Suured tänud webinari eest. Birgit oli asjalik ja kogenud."
Egle Leino