
Turundamine ilma suure eelarveta
Eesti majandus on pikalt olnud languses, investeeringud kuivavad kokku ning turunduseelarves on järjest vähem resursse, ent müüke ja käivet on ju ometigi vaja.
Turundusportfelli on pikalt kuulunud sotsiaalmeediaplatvormid, Google ADS, sisuturundus, messid, telesaated ja palju muudki, mille hinnasilt aasta-aastalt krõbedamaks muutunud. Hästi tehtuna aitavad need suurendada nähtavust, brändituntust ning tuua käivet. Aga mis siis, kui eelarvet üldse ei ole või seda olulisel määral on vähendatud?
Kas 0 euroga tänapäeval üldse on võimalik turundada nii, et müüke ka tuleks? Jah, on! Tegelikult eksisteerib väga palju võimalusi nähtavuse ja müükide suurendamiseks ka ilma suure eelarveta. Väga tihti on need võimalused ettevõtetes täiesti kasutamata. Samas võivad just sellised turundustegevused olla isegi parema tulemuslikkusega võrreldes tasuliste artiklite või reklaamidega.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
18. aprill 2024 kell 13:45-17:00 ( 3,67 akadeemilist tundi), Eesti Kaubandus-Tööstuskoda (Toom-Kooli 17, Tallinn)/ Zoom
Koolituse teemad:
- Millised on need päris tasuta võimalused ja kanalid turunduseks, kuidas need leida ja neid kasutama hakata;
- Loov ja karbist väljas mõtlemine koos päriseluliste näidetega turunduskampaania korraldamiseks;
- Olemasolevate koostööde ja partnerluste strateegiline kasutamine;
- Oma kodulehe/e-poe efektiivsuse tõstmine, primaarsed ja sekundaarsed konversioonid;
- Juurdemüügid, lisamüügid, püsikliendiprogrammid ja muud nutikad viisid klientide aktiivsena hoidmiseks ja korduvostude soodustamiseks;
- Küsimused-vastused.
Siin koolitusel ei jagata ainult teoreetilisi teadmisi vaid päriselulisi nippe, trikke ja soovitusi, mida saad kohe kasutama hakata!
Koolitusel osalenu õpiväljundid:
- Osaleja omab ülevaadet, millised on tasuta võimalused ja kanalid turunduseks, kuidas need leida ja neid kasutama hakata;
- Osalejal on näiteid loovatest ja karbist väljas mõtlemisest koos päriseluliste näidetega turunduskampaania korraldamiseks;
- Osaleja teab kuidas olemasolevate koostööpartneritega strateegiliselt turundusse integreerida;
- Osalejal on ülevaade, kuidas oma kodulehe/e-poe efektiivsust tõsta, kasutades selleks primaarseid ja sekundaarseid konversioone;
- Osalejal on teadmised püsiklientide loomiseks ja nende loojaalsuse kasvatamiseks (sealhulgas juurdemüügid, lisamüügid, püsikliendiprogrammid ja muud nutikad viisid klientide aktiivsena hoidmiseks ja korduvostude soodustamine).