18.04.2017
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda, Toom-Kooli 17, Tallinn

Turunduskommunikatsiooni tähtsus ekspordis
Miks on turunduskommunikatsioon ekspordis oluline? Milline on eri turunduskanalite spetsiifika? Nendele küsimustele saad vastuse koolituselt!
2017. aastal keskendub Ekspordiakadeemia ettevalmistusele välisturgudele minekuks. Lisaks antakse igas moodulis ülevaade erinevatest turgudest. Nagu ikka, jagavad oma praktilisi kogemusi turule sisenemisel ja laienemisel nii pikaajalised kui äsja alustanud ettevõtted. Ekspordiakadeemia seekordne hooaeg annab hea võimaluse põhiteadmiste kordamiseks ning uute vahendite ja tööriistade omandamiseks.
Mooduli pikkus: 6 akadeemilist tundi
Töökeel: eesti ja inglise keel
Sihtrühm: mikro-, väike- ja keskmise suurusega ettevõtted, kellel on huvi ja soov ekspordiga alustada ja/või laiendada
Koolitus „Turunduskommunikatsiooni tähtsus ekspordis“ korraldame koostöös AmChami ja Ameerika saatkonnaga Eestis.
Päevakava
9.00 | Registreerimine ja hommikukohv |
9.30 | Turunduskommunikatsiooni tähtsus ekspordis. Esineja kinnitamisel. Missugune peaks olema turundus- ja müügiosakonna omavaheline koostöö eksportivas ettevõttes? Erinevad turunduskanalid ja nende spetsiifika – mida ja millal kasutada? Hulgaliselt näiteid õnnestunud ja väiksem hulk ebaõnnestunud turule sisenemise kampaaniatest. |
11.00 | Praktiline harjutus |
11.45 | Varane lõuna |
12.30 | Sissejuhatus Ameerika Ühendriikide suursaadikult Eestis Ameerika Ühendriigid: tõotatud maa väikesele Eesti ettevõtjale? Dr. Frank Levene, direktor, Äriarendus EMEA regioonis, Avitus Group Companies. |
13.15 | Eesti ettevõtjate kogemused USA turul: alustav mikroettevõtja, trendikas kaasaegne kunstnik ning saapapaelade müüja Moderaator: AmChami esindajaEsinejad kinnitamisel |
Mooduli lõppedes
- teab osaleja, miks on turunduskommunikatsioon ekspordis oluline;
- teab osaleja eri turunduskanalite spetsiifikat, nende plusse ja miinuseid;
- on osaleja teinud läbi praktilise sihtriigipõhise turundusstrateegia koostamise;
- teab osaleja ekspordi alustamise ja edasiarendamise spetsiifikat Ameerika Ühendriikide turul.