
Veebiseminar: miks sotsiaalmeedia kampaaniad ei tööta?
Veebiseminaril on luubi all sotsiaalmeedia. Tule osalema, et saada teada, kuidas sotsiaalmeedia turundus võimaldab analüüsida tulemusi ja luua selle abil toimivaid strateegiaid. Juttu tuleb ka sellest, kuidas aru saada, et Facebooki reklaamid või loovkampaaniad ei toimi ja kuidas on võimalik neid vigu vältida. Lisaks sotsiaalmeedia tasulistele reklaamidele räägime koostöödest influencer’itega ja loosikampaaniate ülesehitusest, et tagada nende maksimaalne edu. Veebiseminaril on palju näiteid, mis teevad info omandamise kujundlikuks ja tõhusaks.
TOIMUMISE AEG
8. aprill 2020 kell 09.00-11.00 Zoomi keskkonnas. Registreerunutele saadame osalemise lingi e-maili teel.
HIND
Liikmele 29 € + km
Mitteliikmele 59 € + km Astu liikmeks
KOOLITAJA
Birgit Karus
Birgit on sotsiaalmeedia turunduse ekspert ning Baltikumi fookusega agentuuri NOH Production asutaja. 3,5 aasta jooksul on nad aidanud mitmeid tuntud ettevõtteid nagu Gustav, Estover, Positivus festival jpt. Rohkem infot tema tegemiste kohta leiab kodulehelt: www.nohproduction.eu
Varasemalt osalenute kogemused:
"Igati kasulik ja praktiline koolitus, millest on kindlasti abi sotsiaalmeedia turundusega alustajatele ning põnevaid näpunäiteid saavad ka juba kogenud tegijad. Isiklikult olen sotsiaalmeedias turundamisega juba aastaid kokku puutunud ja jäin koolitusega väga rahule. Olen sealt saadud tarkusi ka juba praktikas rakendada jõudnud. Soovitan kõigile, kes tunnevad, et sotsiaalmeedia reklaamid ei toimi nii hästi kui võiks - ja ka neile, kellel kõik justkui toimib, sest Birgit näitab, et tegelikult saab veel paremini! :)"
Riina Kiiver, Veho Baltics turundusjuht
"Birgiti sotsiaalmeedia koolitus on praktiline ja saab häid nippe igapäevatööks. Koolitaja on seminari teemad ja kava hästi läbi mõelnud, andes seminariks kuluva aja jooksul maksimaalse tulemuse. Praktikuna oskab ta tuua häid ja väga ajakohaseid näiteid, millest iga ettevõtja kasu saab."
Anonüümne