- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Koolitused
- Veebiseminar turismiettevõtetele: Kestliku turismi kommunikatsioon, turundus ja müük

Veebiseminar turismiettevõtetele: Kestliku turismi kommunikatsioon, turundus ja müük
Oled oodatud Tourban projekti raames läbiviidavale veebiseminarile, kus räägitakse kestliku turismi sihtgruppidest ja uute sihtgruppide ootustest teenusepakkujatele.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
19. jaanuar 2023 kell 11.00-12.30 Zoomis
TÖÖKEEL
inglise
Veebiseminaril osalemine on TASUTA, vajalik eelregistreerimine SIIN.
2020. aastal analüüsis Kestliku Turismi Keskus (CREST) märkimisväärset tarbijate käitumise ja ootuste ning seniste harjumuspäraste mustrite muutumist reisimisel. Loe lähemalt SIIT.
Pildile on jõudnud uued sihtgrupid, kelle jaoks on vaja leida uusi lähenemisviise ja strateegiaid, mida on ka Maailma Majandusfoorum soovitanud silmas pidada. Loe lähemalt SIIT.
SEMINARI TEEMAD
- Kuidas määratleda kestliku turismiettevõtte sihtgruppe, sh generatsioon Y ja Z reisimotiivid
- Kestliku turismiettevõtte tootearendus ehk mida uus sihtgrupp teenusepakkujalt ootab.
esinejad
Kadi Elmeste
Kadi on enam kui 10-aastase professionaalse kogemusega jätkusuutliku ettevõtte arendamise ja juhatamisega seotud olnud. Ta on olnud vastutav Green Key arendamise eest ettevõttes ja ka ISO 9001 ja ISO 14001 taotlemise ning arendamise eest erinevates turismiettevõtetes. LinkedIn
Taavi Puuorg
Taavi on seikleja ja FRANK EVENTS ning 360 DEGREES omanik, kes on seiklusi ja loodustuure korraldanud juba 20 aastat. Taavi on andekas rööprähkleja, kes korraldab ühel ja samal ajal erinevaid üritusi ning tuure. Ta jagab oma lugu, kuidas tema ettevõtete teenused Covidist innustust said ja milliseid uusi sihtgruppe ja teenuseid nad on hakanud klientide keskkonnateadliku suhtumise tagajärjel pakkuma ning kuidas selline teenuste arendamine on neid oma klientidele üha lähemale viinud. LinkedIn
![]() |
![]() |