
Kliendikogemus kui konkurentsieelis: praktiline koolituspäev
Kliendikogemuse koolituspäev viib sind süvitsi maailma, kus kliendikesksus ei ole lihtsalt moesõna, vaid strateegiline konkurentsieelis. Päeva jooksul käsitleme kliendikogemuse (Customer Experience, CX) rolli ettevõtte strateegias ning vaatleme, kuidas teadlik CX-juhtimine aitab tõsta teenuse kvaliteeti, suurendada klientide lojaalsust ja edendada äri kasvu.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
8. oktoober 2025 kell 9:30-13:00, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda, Toom-Kooli 17 Tallinn
Räägime sellest, kuidas
- kujundada ja juhtida kliendikeskset kultuuri;
- siduda kliendikogemuse missioon ettevõtte igapäevategevuste ja strateegiatega;
- CX-juht saab olla kultuuri kujundaja ja muutuste eestvedaja.
Kliendi hääl ja sujuv klienditeekond
Analüüsime, kuidas kliendi tagasiside – nii traditsiooniline kui ka Voice of the Customer (VoC) kontseptsiooni kaudu – annab väärtuslikku sisendit otsuste tegemisel ning teenuste arendamisel.
Lisaks keskendume
- Omnichannel strateegiatele – kuidas erinevad kanalid loovad ühtse ja sujuva klienditeekonna;
- B2B ja B2C kliendikogemuste erinevustele – ning millised praktikad töötavad kummaski sektoris kõige paremini;
- Klienditeekonna kaardistamisele – kuidas see aitab mõista kliendi ootusi ja täiustada ettevõtte strateegiat.
Tulevikutrendid kliendikogemuses
Vaatame ette: millised kliendikogemuse trendid hakkavad kujundama ettevõtete CX-strateegiaid juba aastal 2025? Millisteks muutusteks peaksid ettevõtted valmis olema juba täna?
Koolitus on praktiline – aruteludele lisanduvad elulised näited ja harjutused, mis aitavad omandatud teadmisi koheselt rakendada.