
Töötuba: Kuidas kasvatada ettevõttele brändisaadikuid?
Viimasel ajal räägitakse üha rohkem brändisaadikutest. Kui Sinul veel brändisaadikuid ei ole, kuid sooviksid neid oma ettevõtte edukamaks turundamiseks kasutada, siis see töötuba on just Sulle!
Kuidas jääda silma kõigi ägedate tööpakkumiste seas? Kuidas meelitada organisatsiooni uusi töötajaid, kel vajalikud oskused ning mõtteviis? Mida võtta üle luksusbrändide turundusest, et olla brändisaadikute aktiveerimisel edukas?
Need ja paljud teised küsimused saavad vastuse töötoas, mida viib läbi Dr. Klaus Heine. Klaus on teinud koostööd maailmakuulsate brändidega ning teda sütitab see, kui saab moebrändide arendamisest saadud teadmisi teiste valdkondade kasvu ja arengu toetamiseks kasutada.
TOIMUMISE AEG
22. aprill 2022 kell 10.00-13.00 Zoomis
TÖÖKEEL
inglise
TÖÖTOAS SAAD:
- ülevaate, kes on brändisaadik ning missugused on eri tüüpi sisemised brändisaadikud;
- kuulda ettevõttesiseste brändisaadikute arendamise eeliste kohta ning praktilise raamistiku selle tegemiseks;
- palju edukaid näiteid brändisaadikute kasutamisest nii Eestis kui mujal maailmas.
ESINEJA
Dr. Klaus Heine, koolitaja ja konsultant
Klaus töötab Shanghai ja Pariisi Emlyoni ärikoolis turundusprofessorina ning aitab ettevõtjatel ehitada kõrgema eesmärgiga tippklassi brände. Ta on teinud koostööd paljude tippklassi brändidega, alates Hermèsist, Diorist, Louis Vuittonist, Montblancist kuni spetsialiseeritud brändideni nagu Bollinger, Breguet, Gaggenau jt.
Tema peamine huvi on brändi tähenduse loomine, brändile hinge ja isikupära andmine. Sel teemal on ta avaldanud ka praktilise raamatu.
Klausi koolitustel varasemalt osalenute tagasiside:
"Klausi koolitused on väga sisutihedad, kaasahaaravad ning ilmestatud eluliste näidetega. Ta on omal alal töötav praktik, mis annab koolitusele asendamatu lisaväärtuse. Värskeid mõtteid ja ideid saab igalt koolituselt!" Hanna Korsar, disainer
"Väga sisukas ja mahukas töötuba - teemad on suured ja Klaus ei pisenda neid, vaid annab konkreetseid juhiseid, kuidas suur teema ampsudeks jagada ja õnnestuda!" Tiina-Katrina Kaber, EnterTraining OÜ asutaja
"Klaus räägib oma seminaril abstraktsest teemast nagu bränd väga arusaadavalt ja loogiliselt, tuues kõrvale elulisi näiteid ja pannes osalejad aktiivselt kaasa mõtlema. Ootan juba põnevusega järgmist koolitust." Kadri Arrak, POSITIUM turundusjuht
’’Üle tüki aja üks suurepärane, särav ja sisutihe esitlus. Täname hr. Klaus Heinet.’’ Katrin Vernik, A. Le Coq turundusjuht
’’Väga praktilised ning lihtsasti kasutatavad tööriistad, mida kindlasti oma igapäevatöös kasutusele võtame. Inspireerivad näited üle maailma. Aitäh!’’ Berit Roos, ökobrändi arendaja