Coachingu tööriistade kasutamine igapäevajuhtimises.
Praktilised uued vaatenurgad, trendid ja kogemused ettevõtte orgaanilisel turundamisel online’is, mida rakendada kohe ja tasuta.
Mis osaleja saab?
- Teab viimastest muudatustest ja trendidest väikeettevõtte turundamisel.
- Oskab mõista AI mõju oma sektori klienditeekondadele.
- Oskab planeerida ja luua veebikohalolu, mis võtab arvesse uuenevaid direktiive, kliendi teekondi ja kliendi kavatsust.
- Teab erinevaid turunduse automatiseerimise võimalusi.
- Oskab kasutada tasuta veebitööriistu kodulehe, kohalolu, SEO monitooringuks ja analüüsiks.
Kavas on:
- Vaadata tulevikku. Milline on AI mõju klienditeekondadele (Google ja Meta)
- Arutleda teemal, miks ei saa AI tööriistu turunduses ignoreerida.
- Vaadata, kuidas oma ettevõtte digikohalolu AI jaoks valmis seada. Strateegiad väikeettevõttele.
- Koduleht ja kohalolu veebis võrdub digitaalse kogemusega. Vaatame parimaid praktikaid.
- Arutame, millised on väikeettevõtte võimalused turunduse automatiseerimiseks.
Koolitaja
Martin Paršin, Partner Nobel Digital
Martin Parsin on Reklaami ja imagoloogia õppetooli vilistlane ja endine õppejõud, kellel on pikaajaline kogemus digitaalturunduse valdkonnas nii kodu- kui ka välisturul. Lisaks on ta viinud läbi koolitusi ettevõttete turundusmeeskondade arendamisel ja konsulteerinud ettevõtlusklastreid digitaalturunduse lahenduste pakkumisel.
Ta on Nobel Digitali digistrateeg ja partner.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
10. oktoober. 2024, Vana-Lõuna 39/1, Tallinn
AJAKAVA
09.45 – 10.00 – kogunemine
10.00 – 10.45 – seminar
10.45 – 11.15 - kohvipaus
11.15 – 12.00 - seminar
12.00 – 12.30 – küsimused/vastused
HIND: 29 EUR + km (liikmetele), 59 EUR + km (mitteliikmetele)