Müügipõhise ettevõtte meistriklassid
Kuidas Sa ennast tunneksid, kui Sinu ettevõtte oleks ühe aasta pärast täpselt samas kohas, kus tänagi? Kui see mõte tekitab pisutki ebamugavust, siis loe kindlasti edasi.
Createit koostöös Tartu Teaduspargiga korraldab 3-osalise müügikoolituste sarja, mis avab müügi telgitaguseid ja parimaid praktikaid. Märgi endale kalendrisse kuupäevad 27. märts, 24. aprill ja 15. mai!
“Müük vs marketing” koolitusel 27. märtsil teeme sissejuhatuse müügipõhise ettevõtte alustaladesse. Selleks küsime provokatiivselt – kas piisab ainult ühest või teisest? Kas marketing toetab müüki või on see hoopis vastupidi? Kuidas motiveerida ennast müügiga alustama, kui tegelikult väga ei tahaks?
Esimesel koolitusel kuuled:
- motivatsioonist müügis ja aja leidmisest müügikõnedeks,
- efektiivsest ajaplaneerimisest, müügikolmnurgast ja eduka müügiinimese harjumustest,
- miks kliendiprofiilid tegelikud vajalikud on ja kuidas neid müügis kasutada,
- kuidas valida uuele turule sisenemisel marketingi ja müügistrateegia vastavalt Sinu tootele ja brändi tuntusele,
- kuidas testida oma turunduskanaleid enne kui toode on lõplikult valmis ja
- millised on oma toote või teenuste hinnastamise mudelid.
Koolituse teine osa „Müügipõhitõed” toimub 24. aprillil ning keskendub kliendipõhisele lähenemisele, klientideteekonna avastamisele ja müügi psühholoogiale.
Kolmandal koolitusel “ABC –Always Be Closing” 15. mail paljastame closing’ tehnikate, müügi tööriistade, kliendi persoona ja hinnakujunduse saladused.
Osavõtt on TASUTA, kui kindlasti tuleb eelnevalt registreerida SIIN.
Koolitustest saad lähemalt lugeda SIIT.
Müügikoolitused toimuvad Createit eestvedamisel koostöös Tartu Teaduspargiga ning neid kaasrahastab Euroopa Regionaalarengu Fond Ettevõtluse Sihtasutuse ja Eesti-Läti programmi kaudu.