Tööstusettevõtted ja e-kaubandus?!?
Kas ja miks on tööstusettevõtetele vaja e-kaubanduskeskkonda? Breght Evans, ettevõttest Lecot-Raedschelders teab vastuseid! 16. novembril, tööstusmessi Intrutec raames toimuval lühiseminaril räägib ta Belgia tööstusettevõtte kogemusest e-kaubanduse platvormi rakendamisel B2B müügis. Siin on Sulle väike sissejuhatus. Ja ära unusta end seminarile registreerida!
E-kaubandus B2B-müügis on üha kasvav suund B2B ettevõtete seas. Kui ettevõte ei ole veel selle võimalusi kasutanud, siis miks peaks sellega alustama?
B2C ja B2B suunad on üha rohkem kokku sulamas. Seda ajendab peamiselt Y-põlvkond, kes nüüd kasutab B2B-d. Juba 2014. aastal järeldas Forrester läbi viidud uuringute põhjal, et 56 protsenti B2B-dest teevad 2017. aastal oma tööostudest online’is. Gartner ennustab, et 2018. aastaks muutub 70 protsenti e-kaubandusest B2C ja B2B mudelitest hoopis mudeliteks, mis keskenduvad individuaalsele kliendi kogemusele. Digitaliseeritum tarneahel ja müügikanalid aitavad suurendada tõhusust ja paremaid kliendikogemusi (näiteks iseteenindus ja 24/7 tellimine).
Millised on praegu e-kaubanduse suurimad trendid ja mida prognoosite 2018. aastaks?
Kindlasti kohale toimetamine ja kauba saatmine – me tahame seda iga kell ja igal pool. Üha rohkem kasutatakse juturoboteid, mis tagab 24/7 kättesaadavuse. 2018. aastal võtab veelgi rohkem hoogu isikupärastamine – me tahame unikaalseid ja kohandatud kogemusi. Oluline on ka omnikanal/ühendatud kaubandus. See tähendab, et sujuvalt integreeritakse kõik kliendi kontaktpunktid, olenemata sellest, mida ma teen, aga ma tahan seda digitaalselt.
Kaubandus-tööstuskoda korraldab 16. novembril koostöös Vaimo.com-ga tööstusmessi Intrutec raames lühiseminari tööstusettevõtete e-kaubanduskeskkonna arendamise vajadusest. Pane end kirja juba täna SIIN.