- Veebileht
- Pood
- Sündmused
- Järelvaatamine
- JÄRELVAATAMINE: Sisekommunikatsioon: organisatsioonisisesed brändisaadikud
JÄRELVAATAMINE: Sisekommunikatsioon: organisatsioonisisesed brändisaadikud
Tööandja brändingust on saanud laialt levinud teema, millest organisatsioonid ei pääse üle ega ümber. Vähemalt juhul, kui nad soovivad tulemuslikult uusi töötajaid värvata ning olemasolevaid organisatsioonis motiveeritutena hoida.
Kuidas seda saavutada?
Kui Sul pole suurt eelarvet, et tööandja brändingu konsultatsiooniettevõte palgata, aga soovi ning tahtmist midagi konkreetset ära teha on, siis see veebiseminar on just Sulle! Saad kuulda teiste organisatsioonide lugusid, lisaks mitme riigi töökogemusega värbajalt ülevaate piiri tagant ja praktilisi soovitusi.
Brändisaadikute kaasamine ja aktiveerimine ei pea olema keeruline, aeganõudev ning kulukas. Tule kuulama!
TOIMUMISE AEG JA KOHT
16. mai 2023 kell 10.00-11.30 (2 akadeemilist tundi) Zoomis
TÖÖKEEL
eesti ja inglise
Veebiseminaril osalejad saavad teada:
- kuidas ja mis alustele luua ettevõtte sisene brändisaadikute programm;
- kuidas kaasatakse brändisaadikuid SEBs;
- missuguseid õhinapõhiseid tegevusi ettevõtte sees saab ära teha, et brändisaadikud tekiksid orgaaniliselt.
Päevakava
10.00 Tervitussõnad moderaatorilt
Piret Potisepp, Eesti Kaubandus-Tööstuskoja teenuste direktor10.05 Tööandja brändisaadikud - miks me neist hoolima peaksime?
Daniel Carillo, TalentHub10.35 SEB brändisaadikud - kuidas, miks, mis tulemused?
Katre Kärner, kommunikatsioonijuht11.05 Itella Kultuuriklubi: võimalus ettevõtte brändisaadikute õhinapõhiseks algatuseks
Marita Kaidme, personalijuht11.25 Kokkuvõte moderaatorilt 11.30 Veebiseminari lõpp
esinejad
Katre Kärner, SEB kommunikatsioonijuht
Katre on Eesti ainsa globaalselt tegutseva panga SEB ärikliendi kommunikatsioonijuht. Katre tööülesannete hulka käib SEB kõneisikute toetamine ja kasvatamine ning meediasuhtluseks ettevalmistamine. Eelnevalt on Katre panustanud nii haridus-, meelelahutus- kui ka automaailma, aga inimeste toetamine, arendamine ja julgustamine on olnud igas valdkonnas sama tähtsusega.
Daniel Carillo, TalentHub
Danielil on üle kümne aasta kogemusi tööandja brändingu ja kommunikatsiooni vallas. Ta on aidanud erinevatel ettevõtetel idufirmadest kuni globaalsete kaubamärkideni leida oma unikaalsust ning seda loovate algatuste ja dünaamiliste kampaaniate kaudu tõhusalt edastanud.
Danieli teadmised ulatuvad tavapärastest personalioskustest kaugemale. Ta toob ettevõttesse ainulaadse ettevõtlus- ja talendivaate, mille abil on võimalik ettevõtte mainet hüppeliselt kasvatada.
Marita Kaidme, Itella Estonia OÜ personalijuht
Marita on olnud personalijuht hotellinduse, kaubanduse ja logistika valdkonnas. Kõikides ettevõtetes on ta personalijuhina vastutanud ka sisekommunikatsiooni korraldamise eest. Kuidas läbi kommunikatsiooni luua ettevõtte kultuuri, tõsta kaasatust, tugevdada arusaama ettevõtte väärtustest, hallata kriise ja palju muudki – need on teemad, millega Marita oma igapäevatöös kokku puutub ja lahendusi leiab.
õpiväljundid
- Seminaril osalenu teab, kuidas ja mis alustele luua ettevõttesisene brändisaadikute programm
- Seminaril osalenu teab, kuidas brändisaadikuid kaasatakse erinevates ettevõtetes, sealhulgas SEBs ja Itella Estonias
- Seminaril osalenu teab, missuguseid õhinapõhiseid tegevusi ettevõtte sees saab ära teha, et brändisaadikud tekiksid orgaaniliselt
Soovijatele väljastatakse koolitustõend