11.01.2017
Osale Kiida Teenindajat kampaanias!
Kutsume kaubanduskoja liikmeid osalema Kiida Teenindajat kampaanias, mis toimub 14. korda ja kutsub kliente märkama ja kiitma häid teenindajaid ning teenindust!
Kiida Teenindajat! kampaania kutsub kliente märkama ning kiitma häid teenindajaid, teenindust ja teenuseid!
- Kampaanias osalevatel organisatsioonidel on võimalus paigutada oma teeninduskohtadesse kampaania materjale ja veebilehtedele "Kiida Teenindajat!" bänner. Kiida teenindajat! kampaaniaga saab liituda ja sümboolikaga materjale hankida kuni 27.01.2017 SIIN
- Kampaania raames toimub mitmeid kasulikke teeninduskoolitusi ja kampaaniaga liitnunud organisatsioonidest saavad töötajad osaleda nii Koolitus- ja Õpipäeval "Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks?" (02.02 ja 03.02), Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsil (15.02), Tartu Hea Teeninduse Päeval (15.03), Tallinna Hea Teeninduse Päeval (13.04) ja TippTeenindajate Motivatsioonipäeval (17.05). Täpsem info SIIN
- Kõigile ettevõtetele, kes kampaanias osalevad, pakume 2 kuuks (perioodil 01.03-01.05.2017) kasutada spetsiaalse Soovitusindeksi kontot, kus on võimalik lugeda ja analüüsida konkreetsele teeninduskohale, ettevõttele või teenusele antud klientide vastuseid küsimusele "Kui tõenäoliselt soovitaksid seda ettevõtet teenusepakkujana oma sõbrale"
- Märtsis ja aprillis valime Eesti, Tallinna, Tartu ja Eesti teiste piirkondade Parimad Teenindajad. Loodame, et Koja liikmesettevõtete teenindajad võtavad konkurssidest aktiivselt osa.
- Kiida Teenindajat! kampaania lõpeb parimate tunnustamisega! Märtsi lõpuks moodustub Hea Teeninduse Kuul enim kiidetud ja klientide poolt soovitatud teeninduskohtade edetabel. Teeninduskohtadele, mida kliendid kõige enam on kiitnud ja soovitanud, väljastame tunnistuse ja uksekleebise KLIENDID KIIDAVAD 2017.